اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۱۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123914312731

حضور کافه گلدون در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران

کد: 139805123914312731

http://bit.ly/2YHc3EC

، تهران , (اخبار رسمی): حضور مجموعه استارتاپی کافه گلدون در بیست و پنجمین  نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران با استقبال بی نظیری روبرو بود. این بار هم کافه گلدون فرصت مناسبی پیدا کرد تا پلتفرم خرید گل و گیاه در تهران و شهرستان‌ها را به علاقمندان و فعالان حوزه‌ی گل و گیاه معرفی کند.

حضور  کافه گلدون در بیست و پنجمین  نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران
کافه گلدون در نمایشگاه الکامپ

مجموعه استارتاپی کافه گلدون در بیست و پنجمین  نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور داشت. کافه گلدون فرصت مناسبی پیدا کرد تا پلتفرم خرید گل و گیاه در تهران و شهرستان‌ها را به بازدیدکنندگان معرفی کند.

کافه گلدون کار خود را با سوشال مدیا آغاز و پس از رسیدن به طرح درآمد زایی سایت فروشگاهی کافه گلدون را جهت خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی طراحی و اجرا کرد و پس از 10 ماه فعالیت توانست از پلتفرم خود رونمایی کند.

پلتفرم کافه گلدون این امکان را می‌دهد تا دیگر فعالان حوزه‌های مختلف و متنوع گل و گیاه بتوانند محصولات خود را در معرض فروش قرار دهند و مخاطبان و کاربران علاقمند امکان دسترسی به دیگر محصولات و خدمات در زمینه‌های مختلف گل و گیاه را بدست آوردند.

 یکی دیگر از بخش‌های کاربردی وب سایت کافه گلدون,  بخش مجله گلدون من است که هر موضوع در رابطه با گل و گیاهان آپارتمانی و تزیینی که افراد نیاز داشته باشند، شامل نحوه آبیاری گیاهان و بیماری‌های آنها به صورت کامل توضیح داده شده است.

در بخش بازارچه افراد می‌توانند از مجموعه متنوع دیگر تولید کنندگان گل و گیاه دیدن کرده و به خرید گل بپردازند.

حضور در نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی است برای معرفی کسب و کارهای نوین که به همت جوانان پر تلاش با عملکرد تیمی به نتیجه‌ای قابل قبول رسیده‌اند. کافه گلدون هدف خود از شرکت در نمایشگاه الکامپ 98 را توسعه کسب و کار و معرفی شرکت اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه گلدون

کافه گلدون به عنوان یکی از سایت‌های محبوب و فعال در زمینه گل و گیاه است که از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده و تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری مفید در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون به عنوان اولین فروشگاه گل و گیاه آنلاین دارای مجوز کشوری از اتحادیه کسب و کارهای مجازی است و به عنوان اولین وب سایت گل و گیاه محسوب می‌شود که دارای جواز کسب است. این وب سایت دارای محصولات خانگی متنوع بوده که شما را از داشتن گل و گیاه خانگی بی نیاز می‌کند و شامل دسته بندی‌های مختلف است. با نگاهی به دسته بندی وب سایت کافه گلدون متوجه این موضوع خواهید شد که ظرافت خاصی در مدیریت بخش‌های مختلف گل و گیاه وجود داشته و گیاهان از نظر ویژگی و محل قرارگیری به دسته بندی‌های مختلف تقسیم بندی شده است. اگر به گل و گیاه علاقه‌مند هستید و یا قصد خرید گل و گیاه دارید، می توانید از وب سایت کافه گلدون دیدن کنید و و از محصولات آن نهایت لذت را ببرید.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۱۰*****
[نمایش اطلاعات]