اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133918112738

محصول تازه شرکت دانش بنیان فرازپایه البرز رونمایی شد

ارائه نانو آبگریزکننده Nanoproof 328 به بازار صنعت ساختمان

کد: 139805133918112738

http://bit.ly/31iaG0S

، (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت دانش بنیان فرازپایه البرز با نام نانو آبگریزکننده Nanoproof 328 در کارخانه شرکت فرازپایه واقع در پارک علم و فناوری البرز رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه نانوآبگریزکننده Nanoproof 328 به بازار  صنعت ساختمان
عایق نانوپروف یک محلول آبگریز با نفوذ بالا برای محافظت از مصالح ساختمانی است که نامرئی میباشد.

نانوپروف یک محلول آبگریز با نفوذ بالا برای محافظت از مصالح ساختمانی است که نامرئی است. این ماده تا عمق یک سانتی‌متری منافذ بتن، نفوذ کرده و یک غشای یک پارچه و غیرقابل نفوذ ایجاد می­‌کند

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان فرازپایه البرز، در مردادماه 1398، کارخانه شرکت فرازپایه واقع در پارک علم و فناوری البرز میزبان رونمایی از نانوآبگریزکننده Nanoproof 328، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه محصولات با فناوری نانو در صنعت ساختمان ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر آبگریزی نمای ساختمان، افزایش طول عمر نما، خاصیت خودتمیزشوندگی نما را ارائه کند تا این خدمت تازه موجب عدم ورود رطوبت از نمای ساختمان و افزایش طول عمر نمای ساختمان را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نانوآبگریزکننده Nanoproof 328 دارای محاسنی است که اعم از آبگریزی نمای ساختمان، افزایش طول عمر نما، خاصیت خود تمیزشوندگی نما است و می‌تواند باعث موجب عدم ورود رطوبت از نمای ساختمان و افزایش طول عمر نمای ساختمان شود.

فرهود پورمهرام مدیرعامل شرکت دانش بنیان فرازپایه البرز، تولید این محصول را نتیجه حدود یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیقات و مطالعات لازم برای تولید این محصول از خرداد ماه 97 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از همین تاریخ اعلام و ادامه داد: عایق نانوپروف یک محلول آبگریز با نفوذ بالا برای محافظت از مصالح ساختمانی است که نامرئی بوده و قابلیت تنفس‌پذیری دارد. این ماده تا عمق یک سانتیمتری منافذ بتن، سطوح سیمانی، سنگی و آجری و سایر سطوح با جذب آب پایین نفوذ کرده و یک غشای یک پارچه و غیرقابل نفوذ در برابر نشتی روی سطح ایجاد می­‌کند.

موارد استفاده عایق نانوپروف

- آب بندی سطوح در برابر صدمات ناشی از جذب رطوبت مانند شوره‌زدگی، یخ زدگی رشد قارچ، کپک و غیره

- ضدگردوغبار نمودن سطوح.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عایق رطوبتی نانوپلیمری MCI

عایق رطوبتی کوپلیمری MCI یک عایق رطوبتی دو جزیی برپایه رزینهای استایرن اکریلیک و پودرهای پایه سیمانی میباشد. عایق رطوبتی مذکور با حضور نانوذرات آب بند و الیاف PP (پلی پروپیلن) اصلاح شده و به عنوان یک سیستم آب بندی مطمئن جهت آب بندی و عایقکاری تمامی فضای تر ساختمانها از جمله عایقکاری و آب بندی پشت بام، عایقکاری و آب بندی سرویسهای بهداشتی و آب بندی استخرها و مخازن آب کاربرد دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید