اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133919712745

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات، مدیریت کسب و کار در اصفهان

کانون آگهی و تبلیغات سپیدان به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی پیوست

کد: 139805133919712745

http://bit.ly/31o9OIl

، اصفهان , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، کانون آگهی تبلیغات سپیدان شرکت فعال در حوزه تبلیغات است که سال 1380 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

کانون آگهی و تبلیغات سپیدان به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه پیوست
کانون آگهی و تبلیغات سپیدان به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی پیوست

مدیر فروش و بازاریابی این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه، اظهار کرد: کانون آگهی تبلیغات سپیدان با هدف توسعه و اعتلای صنعت تبلیغات و ارائه هرچه بهتر خدمات به مخاطبان و گروه‌ها با تکیه بر دانش روز، خلاقیت و تجربه گذشته با ورود به عرصه اینترنت و راه اندازی پایگاه تخصصی به منظور ارائه خدمات بر اساس نیاز جامعه و مخاطبان کرده است. 
بهروز فدایی افزود: سپدان گرافیک تنها یک مجموعه جهت بررسی و نمایش محصولات نیست، بلکه مرکزی تخصصی در زمینه تبلیغات است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این گروه در زمینه تامین و تجهیز انواع هدایای تبلیغاتی خاص و عام مانند تولید و پخش سررسید، تقویم، سالنامه، ست‌های مدیریتی و سمیناری، طراحی و چاپ انواع کاتالوگ، ارائه مشاوره‌های تخصصی در امر تبلیغات و ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های طراحی و چاپ توانسته است از زمان فعالیت تا به امروز، به قشر وسیعی از مردم و سازمان‌ها با بهترین کیفیت و قیمت، خدمات خود را ارائه کند.

وی مخاطبان این مجموعه را سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی و همچنین کانون‌های آگهی و تبلیغات در سراسر کشور برشمرد و گفت: مجموعه سپیدان می‌تواند با معرفی دستاوردها و فناوری‌های نوین در بخش تبلیغات و بازاریابی به مدیران کسب و کار، بخش عمده‌ای از دغدغه آنان را مرتفع سازد.

به گزارش واحد خبر نمایشگاه، کانون آگهی و تبلیغات سپیدان که به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون آگهی و تبلیغات سپیدان

گروه تولیدی سپیدان زیر مجموعه گروه شرکت های تبلیغاتی می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را بصورت رسمی و با مدیریت فریدون فدائی آغاز کرد مجموعه سپیدان با هدف توسعه و اعتلای صنعت و ارائه هرچه بهتر خدمات به مخاطبان و گروه ها با تکیه بر دانش روز،خلاقیت و تجربه گذشته با ورود به عرصه اینترنت و راه اندازی پایگاه تخصصی در زمینه مشاوره، بررسی و فروش انواع هدایای تبلیغاتی و خدمات وابسته اقدام به ارائه خدمات با توجه به نیازهای جامعه و مخاطبان نموده است، سپیدان گرافیک تنها یک وب سایت جهت بررسی و نمایش محصولات نمی باشد بلکه پایگاه تخصصی در زمینه تبلیغات می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این گروه در زمینه تامین و تجهیز انواع هدایای تبلیغاتی خاص و عام،ستهای مدیریتی و سمیناری،ارائه مشاوره های تخصصی در امر تبلیغات، ارائه خدمات مشاوره، طراحی و چاپ، توانسته است از زمان شروع فعالیت تا به امروز به قشر وسیعی از مردم و سازمانها خدمات خود را به بهترین کیفیت و قیمت ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]