اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133919912747

از ۱۶ تا  ۱۹برگزار می‌شود

شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان از غرفه‌داران نمایشگاه شد

کد: 139805133919912747

http://bit.ly/31h5iez

، اصفهان , (اخبار رسمی): فعالان حوزه مدیریت با حضور در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار دستاوردها و توانمندی‌های‌شان را به علاقمندان ارایه می‌کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان از غرفه داران نمایشگاه شد
شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان از غرفه‌داران نمایشگاه شد

بهبود فرهنگ استفاده از دیجیتال مارکتینگ و جلوگیری از تبلیغات چاپی به عنوان حامی محیط زیست و همچنین حمایت از کسب‌وکار اینترنتی ایرانی از جمله اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه است

به گزارش روابط عمومی شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان، بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات از ۱۶ تا ۱۹ در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی صادقی مدیرعامل شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار هر سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه مدیریت به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: بهبود فرهنگ استفاده از دیجیتال مارکتینگ و جلوگیری از تبلیغات چاپی به عنوان حامی محیط زیست و همچنین حمایت از کسب و کار اینترنتی ایرانی از جمله اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان به نشانی سالن نقش جهان غرفه A۵۰ در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت www.radmandigital.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان

شرکت دیجیتال مارکتینگ رادمان با ارائه راهکارهای نوین بازاریابی در دنیای دیجیتال، کسب و کار شما را متحول خواهد کرد رادمان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خلاق از زیر مجموعه های شرکت ” رادمان تجارت مانا اندیش ” است، که با بیش از 5 سال تجربه به عنوان حامی کسب و کارهای ایرانی در حال فعالیت می باشد. رادمان با در اختیار داشتن پرسنل کار آزموده و زبده، شرکتی است که در تمامی حوزه های دیجیتال مارکتینگ خدماتی به روز و با کیفیت ارائه می دهد. مزیت رقابتی رادمان ارائه تمامی سرویس های دیجیتال مارکتینگ، به صورت جامع و یکپارچه است. “دانش، تجربه، تخصص و از همه مهم تر عمل گرایی و تعهد از ویژگی های رادمان می باشد.”

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]