اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805133920012748

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

انجمن مدیران صنایع به جمع حامیان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات پیوست

کد: 139805133920012748

http://bit.ly/31kqYXk

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات انجمن مدیران در سال 1357 پایه‌گذاری شد و فعالیت‌های خود را برای شناساندن نقش صنعت در توسعه اقتصادی و معرفی مدیریت صنعتی در فرآیند تولید و سرانجام تلاش برای صنعتی شدن کشور آغاز کرد و در سال 1359 به ثبت رسیده و رسمیت یافت.

انجمن مدیران صنایع به جمع حامیان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات پیوست
انجمن مدیران صنایع به جمع حامیان نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات پیوست

انجمن مدیران صنایع، در نظر دارد خدمات ویژه‌ای نظیر سرمایه گذاری به سبک‌های مختلف و تسهیل فرآیند فناوری و تکنولوژی از طریق دانشگاه‌ها به تولیدکنندگان و صنعتگران عضو کسب و کارهای نوپا ارائه دهد

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، انجمن مدیران در سال 1357 به همت گروهی از مدیران صنعت پایه‌گذاری شد و فعالیت‌های خود را برای شناساندن نقش صنعت در توسعه اقتصادی و معرفی مدیریت صنعتی در فرآیند تولید و سرانجام تلاش برای صنعتی شدن کشور آغاز کرد و در سال 1359 به ثبت رسیده و رسمیت یافت.

انجمن مدیران صنایع، تشکلی غیرانتفاعی و غیرسیاسی است که به صورت ملی در شهرهای مختلف کشور، فعالیت کرده و به مطالعاتی که به صنعت و مسائل کلان صنعت و همچنین به شناخت و بررسی ساختار صنعتی کشور در ابعاد اقتصادی و اجتماعی آن مروبط می‌شود، می پردازد؛ فعالیت‌های خود را با گردآوری اطلاعات و پژوهش درباره تنگناها و مشکلات فراروی صنعت و اقتصاد کشور انجام می‌دهد و هدف اساسی را بر دستیابی به گسترش صنعت از طریق مشارکت هر چه بیشتر مردم در فعالیت‌های صنعتی قرار داده است.

به علاوه اعتلای صنعت و کارآفرینی، صیانت از نهادهای صنعتی، تقویت مدیریت علمی، تشویق سرمایه گذاری در صنعت، گسترش روابط صنعتی با دیگر کشورها و جذب فناوری مورد نیاز در جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از دیگر اهداف مهم انجمن است.

به همین منظور این انجمن برای تسهیل خدمات نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، به اعضای این انجمن نظیر تولیدکنندگان و صنعتگران در نمایشگاه حضور یافته و از آن حمایت می‌کند.

همچنین انجمن مدیران صنایع، در نظر دارد خدمات ویژه‌ای نظیر سرمایه گذاری به سبک‌های مختلف و تسهیل فرآیند فناوری و تکنولوژی از طریق دانشگاه‌ها به تولیدکنندگان و صنعتگران عضو به ویژه SME‌ها و کسب و کارهای نوپا ارائه دهد که معضلات این جامعه مخاطب را برطرف و یا کمرنگ کند.

این انجمن، تمامی افرادی را که در راه صنعتی کردن کشور کوشش کرده و همه مدیرانی را که اداره و مسئولیت تولید صنعتی را برعهده دارند، به منظور اندیشیدن و راه‌حل یابی درباره توسعه صنعت، فرا می‌خواند تا به یاری یکدیگر و به پشتوانه توانائی‌ها و ظرفیتهای علمی و تجربی، صنعتی پویا متحول و فراگیر بنا نهند.

به گزارش واحد خبر نمایشگاه، انجمن مدیران صنایع که به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است و در جمع حامیان نمایشگاه نیز حضور دارد، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مدیران صنایع

انجمن درسال 1357 به همت گروهی از مدیران صنعت و به منظور حفظ صنایع موجود وتوسعه آن ونیز شناساندن نقش صنعت در توسعه اقتصادی، معرفی مدیریت صنعتی در فرآیند تولید وکمک به صنعتی شدن کشور از طریق تقویت فرهنگ کارآفرینی پایه گذاری شد ودرسال 1359 رسما" به ثبت رسید وهم اکنون بیش از سه دهه از خدمت رسانی انجمن در راه صنعت وفرهنگ صنعتی کشور می گذرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]