اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143920811723

دوره آموزشی نوروفیدبک عمومی در شهریور ماه 98 برگزار می‌شود

صد و چهارمین دوره آموزشی نوروفیدبک عمومی با تدریس دکتر مسعود نصرت آبادی

کد: 139805143920811723

http://bit.ly/31eRJfu

، تهران , (اخبار رسمی): 13 و 14 شهریور ماه سال 98، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «نوروفیدبک عمومی» در تهران برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان موضوع نوروساینس و نوروفیدبک از این فرصت بهره ببرند. این دوره فرصت خوبی برای یادگیری علاقه‌مندان به این حوزه در آخرین ماه تابستان 98 است.

صد و چهارمین دوره آموزشی نوروفیدبک عمومی با تدریس دکتر مسعود نصرت آبادی
کارگاه نوروفیدبک عمومی مرکز پارند

محمدی، مسئول آموزش مجموعه پارند با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری دوره نوروفیدبک عمومی گفت: آشنا ساختن متخصصان با کاربردهای بالینی و ارتقایی نوروفیدبک یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه است و امید است با آموزش‌ها بتوانیم تاثیر مفیدی در پرورش متخصصان زبده کشورمان داشته باشیم.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: متقاضیان پس از آشنایی با مقدمات لازم با سخت افزارها و نرم افزارهای مرتبط با نوروفیدبک، اصطلاحات فنی و غیرفنی، نحوه پیدا کردن نقاط سر براساس سیستم 10-20؛ مفاهیم پایهEEG، تحلیل اولیه نوار مغزی (EEG)، نحوه پروتکل درمانی و... آشنا می‌شوند.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: مدرک معتبری نیز پس از اتمام دوره به متقاضی داده خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی از 13 و 14 شهریور ماه سال 98 در 2 روز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت مرکز تخصصی آموزشی نوروساینس کاربردی مراجعه و یا با شماره 02188776400 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز تخصصی توانمند سازی انسان پارند

پارند به عنوان اولین مرکز تخصصی توانمندسازی انسان، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. آقای دکتر مسعود نصرت آبادی (روانشناس سلامت) و آقای دکتر وهداد ورزقانی (روانپزشک) اعضای موسس پارند می باشند. زمینه اصلی فعالیت های این مرکز، نوروساینس و کاربردهای تخصصی و عام آن به ویژه با محوریت توانمندسازی انسان می باشد. پارند با تکیه بر متخصصان با تجربه و با تخصص های گوناگون روانشناسی، مهندسی پزشکی و نوروساینس، سعی دارد در تولید و بکارگیری دانش، خدمات و فناوریهای مبتنی بر نوروساینس پیشگام بوده و خدمات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بهینه در اختیار گروه‍های سنی و علمی مختلف قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان