اطلاعات تماس
  • 093697*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143920910856

در اولین برنامه مشارکتی شهرستان پیشوا صورت گرفت:

سومین برنامه پاک‌ورزی با محوریت ورزش خانواده

کد: 139805143920910856

http://bit.ly/31phM3Y

، (اخبار رسمی): اولین برنامه مشارکتی شهرستان پیشوا و سومین برنامه پاک ورزی مسیر حرکت توسط فعالان محیط زیست و داوطلبان ورزشی شهرستان پیشوا با شعار «پلاستیک کمتر، زندگی بهتر» در پیشوا برگزار شد. دوستداران محیط زیست در روز جهانی بدون پلاستیک، مسیر کوهپیمایی از چهار راه حرم به سمت پارک خانواده پیشوا را پاکسازی کردند.

سومین برنامه پاک ورزی با محوریت ورزش خانواده
لحظات به یاد ماندنی

بدون استفاده و نصب هیچ بنری، بدون تراکت و بروشورهای کاغذی، بدون آلودگی نوری و صوتی، بدون هیچگونه ظروف پلاستیکی و یک بار مصرف، استفاده از کیسه‌های تجدید پذیر، رایگان، کم خرج، فراگیر و مردمی، مشارکت پذیر بودن...، از جمله ویژگی های این برنامه بود.

دکتر مهدی امیدی جعفری مدرس ورزش سبز و مشاور کمیسیون محیط زیست کمیته ملی المپیک این برنامه را شروعی برای انجام مشارکت‌های مردمی در سطح شهرستان دانست و اعلام داشت: به زودی پس از فراخوان و جذب داوطلبان ثابت به ساماندهی آنها خواهیم پرداخت تا با شناخت بهتر از ظرفیت‌های شهرستان برنامه‌های بعدی را طراحی کنیم. 

وی در ادامه از برگزاری اولین دوره مسابقات پلاگینگ استان و کشور با حضور چهره‌های سرشناس خبر داد که البته این برنامه در صورت حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان امکان‌پذیر خواهد بود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093697*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | تازه‌های ورزش