اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980514392220134

کدام برند از شیرالات چدنی را انتخاب کنیم؟

کد: 13980514392220134

http://bit.ly/31p8XHr

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی پروژه‌ای شروع می‌شود و به مرحله اجرای تاسیسات می‌رسد یکی از دغدغه‌های اصلی انتخاب برند مناسب برای تهیه متریال لوله و اتصالات است. انتخاب برند شیرآلات با توجه به اهمیت بالایی که در سیستم لوله کشی دارد همواره مهم بوده است. در ادامه برندهای معتبر شیرآلات چدنی بررسی شده‌اند.

کدام برند از شیرالات چدنی را انتخاب کنیم؟
کدام برند از شیرالات چدنی را انتخاب کنیم؟
کدام برند از شیرالات چدنی را انتخاب کنیم؟
کدام برند از شیرالات چدنی را انتخاب کنیم؟

در بازار تاسیسات و لوله و اتصالات برندهای مختلفی برای شیرآلات وجود دارد. معتبرترین این برندها شیرآلات چدنی میراب ،شیرآلات چدنی وگ ایران بی همتا و شیرآلات چدنی فاراب است.

رنج محصولات تاسیساتی ( تا سایز ۲۰ اینچ) تولیدی این سه برند معتبر تقریبا مشابه است ولی در بعد صنعتی و آب و فاضلاب رنج محصولات تولیدی شرکت میراب گسترده‌تر است.

پس برای اولین قدم باید رنج سایز شیرآلات مورد نیاز خود را مشخص کرد. اگر سایز شیرآلات چدنی مورد نیاز بالاتر از ۲۴ اینچ باشد تنها گزینه‌ای که برای تهیه شیرالات چدنی مورد نیاز وجود دارد شرکت میراب است که شیرآلات با سایز بزرگتر از ۲۴ اینچ را بصورت سفارشی تولید می‌کند. بزرگترین سایز تولید شده در این شرکت ۱۲۰ اینچ است.

البته در سایزهای زیر ۲۰ اینچ نیز برای انتخاب بعضی آیتم‌های خاص مخصوصا شیرآلات کنترلی انتخابی جز شرکت میراب وجود ندارد به دلیل اینکه این شرکت تنها شرکت تولید کننده شیرالاتی مثل شیر فشار شکن پایلوت دار، شیر کنترل دبی و ... است.

حال اگر رنج سایزهای مورد نیاز زیر ۲۰ اینچ باشد، هر سه برند قابلیت تامین شیرآلات مورد نیاز را دارند.

مورد بعدی که باید توجه کرد رنج محصولات تولیدی آنها است که همانطور که در بالا اشاره شد رنج تولیدات این سه برند در سایزهای زیر ۲۰ اینچ تقریبا مشابه است اما ممکن است در برخی موارد تفاوت‌هایی داشته باشند.

بطور مثال شیرآلات پروانه‌ای گیربکسی تولیدی شرکت فاراب از سایز ۲ اینچ تا سایز ۱۲ اینچ و فقط با فشار ۱۶ بار تولید می‌شود ولیکن شیرآلات پروانه‌‍ای گیربکسی تولیدی شرکت میراب از سایز ۱ اینچ تا ۱۴ اینچ و در دو فشار ۱۰ و ۱۶ بار تولید می‌شود.

البته شرکت وگ ایران بی همتا نیز شروع به تولید شیرآلات پروانه‌ای کرده است که در آینده نزدیک نوع گیربکسی آن نیز به بازار عرضه خواهد شد.

پس برای انتخاب برند مناسب پروژه ابتدا باید سایزینگ مورد نیاز و سپس مشخصات فنی مورد نیاز خود از قبیل فشار و دما را مشخص تا بتوان برند مورد نظر خود را انتخاب کرد.

حالا برای اینکه بتوان موارد فوق را مقایسه کرده و به انتخاب نهایی خود نزدیک شد، راحت ترین راه مراجعه به سایت پایپ کالا است. در این وب سایت می‌توان تمام موارد فوق را با فیلترهایی که بالای هر لیست وجود دارند محدود کرده و اقلام برندهای مختلف در فیلد شیرآلات چدنی را مقایسه کرد.

مورد مهم دیگری که می‌تواند در انتخاب برند مورد توجه باشد، قیمت شیرآلات است که این مورد نیز بوسیله فیلترهای بالای لیست قیمت شیرآلات چدنی در سایت پایپ کالا قابل مقایسه است.

در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش نیز شرکت فاراب شیرالات خود را ۵ سال گارانتی می‌کند و ۲۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند که این مورد برای شیرآلات وگ ایران بی همتا ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و برای شیرالات تولیدی شرکت میراب نیز ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

در این مقاله فقط از اطلاعات ارائه شده توسط خود شرکت‌های میراب، فاراب و وگ ایران بی همتا استفاده شده و از هرگونه قضاوت در خصوص کیفیت نهایی محصولات ارائه شده اجتناب شده است.

علاقه مندان برای مشاهده لیست قیمت و مشخصات فنی شیرآلات چدنی می‌توانند به سایت پایپ کالا به نشانی اینترنتی www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره 02155696808 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار