اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143922712749

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

هنرستان صنعتی ماندگار ابوذر در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کد: 139805143922712749

http://bit.ly/31fJ50v

، (اخبار رسمی): هدف این مجموعه از شرکت در نمایشگاه شناساندن آموزش‌های فنی حرفه‌ای ورود به بازار کسب و کار و تبلیغات است. دانش آموزان فارغ التحصیل در هنرستان فنی حرفه‌ای ابوذر می‌توانند در صنعت وارد بازار کار شوند و شغل ایجاد کنند.

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار، هنرستان ابوذر فعال در حوزه آموزش‌های فنی حرفه‌ای است که با ۸۸ سال سابقه آموزش، اقدام به نشان دادن توانمندی‌های هنرستان می‌کند.

مدیرعامل این مجموعه در گفتگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «هنرستان ابوذر با ۹ رشته متفاوت آماده برای آموزش به دانش آموزان است و این بستر را فراهم کرده تا دانش آموزان توانمندی‌های خود را نشان دهند.»

سید رحیم زرافشانی افزود: «هدف ما از شرکت در نمایشگاه شناساندن آموزش‌های فنی حرفه‌ای برای ورود به بازار کسب و کار و تبلیغات است.»

وی در ادامه افزود: «دانش آموزان فارغ التحصیل در هنرستان فنی حرفه‌ای ابوذر می‌توانند در صنعت وارد بازار کار بشوند و شغل ایجاد کنند.»

هنرستان صنعتی ماندگار ابوذر در جمع شرکت کنندگان نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار که از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود، در خدمت بازدید کنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]