اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143925312762

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

شرکت هوم تکس بگ در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

کد: 139805143925312762

http://bit.ly/2Kj5NiL

، اصفهان , (اخبار رسمی): این مجموعه در سال ۸۷ با هدف ایجاد تولید منسوجات خانگی و تولید ساک و زیراندازهای پارچه‌ای با تکنولوژی شروع به کار کرد و آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

شرکت هومتکس بگ در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حصور خواهد داشت.
شرکت هوم تکس بگ در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار شرکت هومتکس بگ مجموعه‌ای فعال در حوزه تولیدات و تبلیغات است.

میثم اقا امینی‌ها در گفتگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «ما در سال ۸۷ با هدف ایجاد تولید منسوجات خانگی و تولید ساک و زیراندازهای پارچه‌ای با تکنولوژی شروع به کار کردیم و آماده ارایه خدمات به مشتریان هستیم.»

وی خاطر نشان کرد: «هدف از شرکت در نمایشگاه جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولات شرکت است.»

به گزارش واحد خبرنمایشگاه شرکت هومتکس بگ که در جمع شرکت کنندگان نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار حضور دارد از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه‌های بین الملی استان اصفهان واقع درپل شهرستان در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هوم تکس بگ

هومتکس در سال 1387 با هدف ایجاد تولید منسوجات خانگی با تکنولوژی روز تاسیس و با هدف نیل به خود کفائی صنعتی در حال حاضر هفت مجموعه تولیدی را راه اندازی نموده است. انتخاب کالای تولیدی با امکانپذیری رقابت در بازارهای داخلی و خارجی و با رعایت بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی صورت گرفته است. این گروه صنعتی اکنون بیش از یکصد نفر پرسنل، یک دفتر فروش، دو انبار در داخل کشور و دو نمایندگی توزیع و فروش محصولات در خارج از کشور می باشد و همچنین محصولات صادراتی این گروه صنعتی به کشورهای امارات متحده عربی، عراق و افغانستان صادر و درحال ورود و عرضه محصولات به سایر کشورهای اروپایی و آسیایی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]