اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805143926412769

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

شرکت اصفهان استند در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

کد: 139805143926412769

http://bit.ly/2KjNZ6M

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت، اصفهان استد مجموعه‌ای فعال در حوزه تولید استند و تجهیزات نمایشگاهی با رویکرد بازاریابی، تبلیغات و برندسازی است که با 11 سال سابقه در تولید تجهیزات نمایشگاهی همچون استند، پاپ آپ، رول آپ، سه پایه بوم و میزکانتر، اقدام به ارایه خدمات به مشتریان می‌کند.

شرکت اصفهان استند در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت.
شرکت اصفهان استند در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

مدیر عامل این مجموعه در گفتکو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «شرکت ما قابلیت طراحی و پیاده سازی بهترین تجهیزات نمایشگاهی را دارد. افرادی که دارای کسب و کار هستند برای معرفی و تبلیغات محصول و هم چنین معرفی برند می‌توانند از خدمات ما بهره ببرند.

میثم محمدی افزود: «هدف ما از شرکت در نمایشگاه بازازیابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار شناخته شدن بیشتر مجموعه اصفهان استند در حوزه تجهیزات نمایشگاهی است و اینکه خدمات را به نحو شایسته به مشتریان معرفی کنیم و رضایت آن‌ها را با کیفیت کار خود بدست اوریم.»

به گزارش واحد خبر نمایشگاه، شرکت اصفهان استند در جمع شرکت کنندگان نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار حضور دارد و از ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طلوع هنر

اصفهان استند با نام تجاری طلوع هنر در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و با کسب تجربه و تربیت و فراهم آوردن نیروهای مورد نیاز تولید تجهیزات نمایشگاهی و استند نمایشگاهی توانست تا به امروز فعالیت خود را ادامه دهد و به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر تجهیزات نمایشگاهی به مهین عزیزمان خدمت کند . هم اکنون در کارگاه تولیدی اصفهان استند تجهیزات نمایشگاهی همچون ، استند ، پاپ آپ ، رول آپ ، سه پایه بوم و میزکانتر تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال می گردد . همچنین لوازم مورد نیاز چاپ بنر و لوازم ساخت تجهیزات نمایشگاهی به همکارانی که در عرصه تولید تجهیزات نمایشگاهی فعالیت می کنند و یا قصد فعالیت دارند عرضه می گردد. افتخار اصفهان استند تولید استندهای نمایشگاهی و تجهیزات نمایشگاهی بصورت بومی و با استفاده از توان داخلی و ایرانی مطابق با استانداردهای بین المللی است و این مجموعه توانسته با به کارگیری ده ها تن از جوانان این مرز و بوم گامی ارزنده را در ایجاد اشتغال و هم افزایی بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]