اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980515392860134

اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب

کد: 13980515392860134

http://bit.ly/31oPfLV

، تهران , (اخبار رسمی): برای هدایت مسیر جریان آب از موتورخانه تا منزل نیاز به استفاده از اتصالات گالوانیزه دنده‌ای است. یکی از برندهای موجود در بازار ایران که دارای کیفیت بالایی است، اتصالات گالوانیزه جرج فیشر است.

اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب
اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب
اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب
اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب
اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب
اتصالات گالوانیزه جرج فیشر برای هدایت جریان آب

اتصالات گالوانیزه با اتصال به لوله‌های گالوانیزه سبک و سنگین نقش هدایت جریان به مسیر دلخواه را ایفا می‌کنند، پایپ کالا به عنوان عاملیت فروش اتصالات گالوانیزه جرج فیشر منتشر کننده لیست قیمت به روز این اتصالات است.

اتصالات گالوانیزه جرج فیشر 

اتصالات گالوانیزه جرج فیشر دارای ظاهری سفید رنگ است که این رنگ سفید به واسطه گالوانیزه شدن این اتصالات دنده‌ای است زیرا اتصالات دنده‌ای به صورت سیاه رنگ نیز موجود هستند و مقاومت کمتری نسبت به رطوبت و زنگ خوردگی دارند. هدف از گالوانیزه کردن اتصالات دنده‌ای جرج فیشر مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی است زیرا اتصالات دنده‌ای سیاه در محیط‌های مرطوب دچار خوردگی می‌شوند و پس از مدتی دچار سوراخ شدگی و نشتی می‌شوند، از این رو با فرآیند آبکاری می‌توان طول عمر اتصالات دنده‌ای جرج فیشر را بالا برد.

آبکاری گرم اتصالات گالوانیزه جرج فیشر 

آبکاری اتصالات دنده‌ای جرج فیشر به روش گرم است که این روش از آبکاری و گالوانیزه کردن مناسب ترین و مرسوم ترین روش آبکاری اتصالات دنده‌ای است. لوله های گالوانیزه نیز به همین روش آبکاری گرم گالوانیزه می‌شوند. روش آبکاری گرم به روش غوطه ور کردن لوله و اتصالات درون فلز روی (ZN) گفته می‌شود.

اما در مقابل آبکاری به روش گرم، آبکاری به روش سرد نیز وجود دارد که با اسپری گالوانیزه پوشش بسیار نازکی از گالوانیزه را بروی لوله و اتصالات می‌پاشند و ظاهری سفید رنگ به شگل لوله گالوانیزه گرم‌ می‌گیرد از این رو همواره باید مراقب بود که لوله و اتصالات خریداری شده به روش گرم گالوانیزه شده باشند. پیشنهاد پایپ کالا برای حل این موضوع خریداری کردن لوله و اتصالات گالوانیزه با برندهای معتبری همچون لوله گالوانیزه ساوه، لوله گالوانیزه سپنتا، اتصالات گالوانیزه جرج فیشر، اتصالات گالوانیزه توپی برزیل و ... است.

اتصالات گالوانیزه جرج فیشر به صورت دنده‌ای است

نحوه متصل شدن اتصالات گالوانیزه دنده‌ای جرج فیشر به صورت دنده‌ای است و به هیچ عنوان از این اتصالات برای جوشکاری استفاده نمی‌شود زیرا حرارت ناشی از انجام عملیات جوشکاری باعث از بین برده شدن لایه محافظتی گالوانیزه می‌شود. همچنین استاندارد ابعادی دنده‌های اتصالات گالوانیزه جرج فیشر طبق BTS  است.

اتصالات دنده‌ای به راحتی قابل باز و بسته شدن و مناسب برای انتقال سیال در خطوط آبرسانی هستند. لوله و اتصالات دنده‌ای مناسب برای سایزهای پایین است زیرا باز و بسته کردن اقلام دنده‌ای همچون لوله و اتصالات و شیرآلات و ... در سایزهای بالا بسیار دشوار است.

لیست قیمت به روز اتصالات گالوانیزه جرج فیشر

پایپ کالا به عنوان عاملیت فروش اتصالات گالوانیزه دنده‌ای جرج فیشر منتشر کننده لیست قیمت این اتصالات است. همچنین تیم مهندسی پایپ کالا با توجه به نیاز بازار اقدام به انتشار اطلاعات فنی اتصالات جرج فیشر کرده است تا مخاطبین و مشتریان خانواده بزرگ پایپ کالا با در نظر گرفتن شرایط فنی پروژه خود خریداری کنند.

همچنین درصد تخفیف محصولات جرج فیشر در سایت پایپ کالا موجود است.

اتصالات گالوانیزه جرج فیشر شامل چه مواردی است؟

  • زانو گالوانیزه دنده‌ای برای تغییر جهت جریان
  • سه راهی گالوانیزه دنده‌ای برای انشعاب گرفتن از خط لوله کشی و به دو نوع سه راهی مستقیم و سه راهی تبدیلی
  • تبدیل گالوانیزه دنده‌ای برای تغییر سایز لوله گالوانیزه
  • درپوش گالوانیزه دنده‌ای برای مسدود و کوردن لوله گالوانیزه
  • بوشن گالوانیزه برای ادامه خط لوله کشی گالوانیزه
  • مغزی گالوانیزه برای تبدیل اتصال توپیچ به اتصال روپیچ
  • مهره ماسوره گالوانیزه دنده‌ای برای سهولت در باز و بسته کردن خطوط لوله کشی

مهارنشتی و آب بندی اتصالات گالوانیزه جرج فیشر

برای آببندی بهتر و عدم نشتی از بین رزوه‌های اتصالات گالوانیزه جرج فیشر لازم است از اقلامی همچون نوار تفلون، تفلون مایع، خمیر لوله کشی و کنف استفاده شود.

علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده لیست قیمت و اطلاعات فنی محصولات تاسیساتی و پایپینگی به سایت پایپ کالا به آدرس WWW.PIPEKALA.COM مراجعه و یا با شماره‌های 02155696808 و 02155696809 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]