اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153929012779

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

کد: 139805153929012779

http://bit.ly/31nuIat

، اصفهان , (اخبار رسمی): به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر مجموعه ای فعال در حوزه خدمات و تبلیغات بر اساس علوم IT برای تمامی کسب و کار ها است.

هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت.
هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر در میان شرکت کنندگان نمایشگاه حضور خواهد داشت

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر مجموعه‌ای فعال در حوزه خدمات و تبلیغات بر اساس علوم IT برای تمامی کسب و کارها است.

مسعود محقق در گفتگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «ما اولین وبسایت انواع چاپ آنلاین افست را داریم و فعالیت‌های فیزیکی را ایده پردازی و در فضای دیجیتال ارائه می‌دهیم. هم چنین اپلیکیشن چاپ آنلاین از دیگر مزیت‌های شرکت ما است.»

وی خاطر نشان کرد: «یکی از خدمات ویژه‌ی ما که در نمایشگاه از آن رو نمایی می‌شود، بانک صدای گویندگان است که تمامی مراحل آن به صورت آنلاین انجام می‌شود.
به گزارش واحد خبر نمایشگاه هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر که در جمع شرکت کنندگان نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار حضور دارد از ۱۶ تا ۱۹ مردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاه‌های بین الملی استان اصفهان واقع درپل شهرستان در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ تبلیغاتی اوج هنر اصفهان

با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری ارتباطات و جهت جلوگیری از رفت و آمد و اتلاف وقت و هزینه اوج هنر اولین مرکز ارائه خدمات آنلاین چاپ در استان اصفهان را تاسیس نمود . و هم اکنون در صدر نتایج جستجوی گوگل در واژه هایی همچون چاپ در اصفهان و چاپ کارت ویزیت در اصفهان ، اوج هنر و ... می باشد . هدف از تاسیس اوج هنر اصفهان راه اندازی یک مجموعه توانمند در زمینه های تخصصی مدیریت استراتژیک بازاریابی و فروش از مرحله ایده پردازی تا اجراء می باشد . که یکی از شاخه های تخصصی آن چاپ افست و در واقع تولید انواع کاتالوگ ،کارت ویزیت ، بروشور ، ست اداری ، فرم های اداری ، پوستر و ... می باشد . که عمده این خدمات بواسطه چاپخانه آنلاین اوج هنر اصفهان ارائه می گردد . در واقع پورتال آنلاین اوج هنر این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند کلیه سفارشات چاپ خود را بصورت آنلاین برای چاپخانه ارسال نمایند و در هر کجای ایران آنرا با استفاده از روشهای متنوع تحویل ، دریافت نمایند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]