اطلاعات تماس
  • 091209*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153930112781

از 16 تا  19 مرداد برگزار می‌شود

گردهمایی فعالان حوزه مدیریت در نمایشگاه تبلیغات

کد: 139805153930112781

http://bit.ly/31e6Tlo

، (اخبار رسمی): فعالان حوزه مدیریت با حضور در نمایشگاه تبلیغات،بازاریابی و مدیریت کسب و کار دستاوردها و توانمندی‌های خود را به علاقمندان ارائه می‌کنند.

گردهمایی فعالان حوزه مدیریت در نمایشگاه تبلیغات
گردهمایی فعالان حوزه مدیریت در نمایشگاه تبلیغات

به گزارش روابط عمومی شرکت 3%، نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه مدیریت کسب و کار از 16 تا 19 مرداد در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

سبحان رئوفی مدیرعامل شرکت 3% با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: «نمایشگاه تبلیغات هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه مدیریت به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.»

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: «ما در زمینه آموزش فن بیان، سخنوری و مهارت‌های ارتباطی مشغول به فعالیت هستیم.»

وی با اشاره به جامعه هدف این شرکت افزود: «تمامی افراد جامعه که قصد ارتباط بهتر با دیگران را دارند از جمله مدیران، دانشجویان، اساتید و معلمان از دریافت کنندگان خدمات ما هستند.»

رئوفی همچنین هدف از حضور نمایشگاه را معرفی به جامعه فرهیخته اصفهان دانست و افزود: «تجدید دیدار و تقویت ارتباط با مشتریان و مخاطبان اصفهان مهمترین هدف ماست ضمن اینکه پیدا کردن مشتریان جدید نیز می‌تواند جزء اهداف ما باشد.»

مدیرعامل شرکت 3% به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: «در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.»

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: «غرفه شرکت 3% به نشانی سالن میردادماد در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت 3% به ادرس sadeghloo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت 3%

من مهدی صادقلو مدرس سخنرانی و فن بیان هستم. گذشته من، سرشار از خجالت و ضعف در اعتماد به نفس بود. به طور ذاتی من فردی درونگرا، خجول، کم حرف و گوشه نشین بودم و هرگز توان صحبت در جمع 10 نفره را هم نداشتم. در جامعه فعلی شخصی موفق به پیشرفت و کسب موفقیت در زندگی خواهد شد که توانایی ارتباط با دیگران و صحبت مؤثر در جامعه را داشته باشد...

اطلاعات تماس
  • 091209*****
[نمایش اطلاعات]