اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153931212783

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

مهرگردون فرتاک به جمع غرفه داران نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات اصفهان پیوست

کد: 139805153931212783

http://bit.ly/2KnTJwJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): فعالان بازاریابی و تبلیغات با حضور در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار دستاوردها و توانمندی‌هایشان را به علاقه‌مندان ارایه می‌کنند.

مهرگردون فرتاک با ارائه مشاوره برای برگزاری رویدادها و کمپین‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب وکار کمک می‌کند تا در زمینه بازاریابی و تبلیغات عملکرد بهتری داشته باشند

به گزارش روابط عمومی مهر گردون فرتاک، نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب وکار با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات از 16 تا 19 مرداد ماه 98 در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

محمد صادق زارع چاوشی مدیرعامل مهرگردون فرتاک با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه بازاریابی و تبلیغات به علاقه‌مندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی با توضیح درمورد فعالیت‌های این مجموعه افزود: مهرگردون فرتاک در زمینه بازاریابی و تبلیغات فعال است. این مجموعه با ارائه مشاوره برای برگزاری رویدادها و کمپین‌های تبلیغاتی به صاحبان کسب وکار کمک می‌کند تا در زمینه بازاریابی و تبلیغات عملکرد بهتری داشته باشند.

محمد صادق زارع چاوشی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه گسترش کسب و کارمان و همچنین ارائه بهتر خدمات به همشهریان است.

مدیرعامل مهر گردون فرتاک به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه مهر گردون فرتاک در سالن میرداماد در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت mgfconsulation.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهر گردون فرتاک

شرکت مهر گردون فرتاک در سال 1393 تأسیس شد. این شرکت در جهت بهبود فضای کسب و کار فعالیت خود را آغاز نموده و در تلاش است بتواند خورشید آسمان فردا باشد. مهم ترین دلیل این تلاش، ایجاد امید برای فعالان عرصه اقتصادی است که چرخ زندگی را در این سرزمین به گردش در می آورند. امید به آینده هدیه ای است برای تمامی آنان که می خواهند آینده را بسازند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]