اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805153931512784

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

نورو وب به جمع غرفه‌داران نمایشگاه مدیریت پیوست

کد: 139805153931512784

http://bit.ly/2KlLWzq

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان حوزه مدیریت با حضور در نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار دستاوردها و توانمندی‌هایشان را به علاقه‌مندان ارایه می‌کنند.

نورو وب به جمع غرفه داران نمایشگاه مدیریت پیوست.
نورو وب به جمع غرفه‌داران نمایشگاه مدیریت پیوست

به گزارش روابط عمومی هلدینگ نورو وب، بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه مدیریت از ۱۶ تا ۱۹ مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

 مدیرعامل هلدینگ نورو وب با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مدیریت کسب و کار هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه مدیریت به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: هولدینگ نورو وب با داشتن فعالیت در زمینه های متنوع و گسترده ای از جمله برگزاری نمایشگاه، طراحی و اجرای غرفه، دیجیتال مارکتینگ و سئو آماده خدمت رسانی به همشهریان است. از دیگر خدمات این مجموعه ساخت سازه ها و تابلوهای تبلیغاتی مدرن است. وی همچنین به بخش طراحی این هلدینگ با عنوان گراف اشاره کرد که شعار محوری آن تجربه تازه‌ها است.

مدیرعامل هلدینگ نورو وب به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه هلدینگ نورو وب به نشانی B28 الی B30 سالن میرداماد در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت noroweb.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نورووب

شرکت طراحی سایت | سئو | وب برندینگ نورو وب، ارائه دهنده راهکارهای نوین طراحی سایت در اصفهان

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۴*****
[نمایش اطلاعات]