اطلاعات تماس
  • 091357*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805163931912760

پرتال جامع نماگرد فعال در حوزه‌های عمومی، هنری، فرهنگی و آشپزی

کد: 139805163931912760

http://bit.ly/31wxgDk

، (اخبار رسمی): سایت نماگرد از سال 1394 فعالیت خود را با هدف غنای وب فارسی در بخش فرهنگی و کمک به فرهنگ و هنر ایران شروع کرد. فعالیتی که در ابتدا با جمع آوری اخبار هنرمندان و بیوگرافی بازیگران و در ادامه بخش‌های آشپزی، بیوگرافی ورزشکاران و مشاهیر، بهداشت و سلامت، مد و زیبایی، تعبیر خواب و... ادامه یافت.

معرفی پرتال جامع نماگرد - فعالیت در زمینه های عمومی ، هنری ، فرهنگی و آشپزی
پرتال جامع نماگرد

وبسایت نماگرد با ارائه مقاله‌های بسیار کاربردی تصمیم بر گسترش اطلاعات کاربران به صورت کاملا رایگان در سطح وسیعی از موضوعات کرده است که می‌توان به حوزه‌های فرهنگی، آشپزی، تعبیر خواب، بیوگرافی ورزشکاران و بازیگران و همچنین سلامت و مد و زیبایی و... اشاره کرد.

پرتال جامع نماگرد به صورت گسترده در بخش‌های زیر فعالیت بسیار فعالی دارد:

پس از سپری شدن مدتی از فعالیت سایت نماگرد خیلی زود مهمترین عامل و انگیزه این گروه برای فعالیت (بازخوردها و نظرات کاربران) خود را نشان داد. هر چند در ابتدا هدف اصلی برآورده کردن نیاز کاربران بود و تمامی برنامه ریزی‌ها در این جهت انجام شد با این حال با تولید محتوا و تعامل روز افزون با کاربران، در مسیر فعالیت سایت اصلاحاتی رخ داد و با تاکید بیشتر بر تولید محتوا مورد نیاز روز با کیفیت حداکثری در اولویت قرار گرفت.

بدین جهت با توجه به غنای چندین برابری محتوا به زبان انگلیسی در همه موضوعات، علاوه بر افزایش موضوعات فعال که در آن زمینه تولید محتوا انجام شده است، تولید محتوا بر اساس ترجمه منابع انگلیسی در کنار تولید محتوا از منابع مختلف فارسی در اولویت قرار دارد.

اکنون در چهارمین سال فعالیت سایت نماگرد، این سایت با فعالیت تیمی ده نفره تلاش می‌کند گامی هرچند کوچک را در جهت کمک به نیازهای تمامی فارسی زبانان جهان بردارد. در راه رسیدن به این هدف، از تمامی کسانی که در موضوعات مذکور و دیگر موضوعات کاربردی می‌توانند محتوایی به روز و آموزشی تولید کنند که مورد استفاده فارسی زبانان باشد، دعوت می‌شود تا با استفاده از این زیرساخت صدای خود را در قالب محتوای خود به گوش علاقه مندان خود برسانند.

نیازهای آینده

هر چند فعالیت در چندین موضوع مختلف هم اکنون با قدرت در سایت نماگرد در حال پیگیری است ولی با توجه به تنوع بسیار زیاد موضوعات مختلف و گسترده بودن هر یک از موضوعات در دنیای امروز که عصر اطلاعات است همیشه افراد را با این مفهموم که در دنیای اطلاعات امروز، قطره‌ای از اقانوس هم نیستند روبرو می‌کند.

در همین راستا و در جهت توسعه زمینه‌های فعالیت این مجموعه، موضوعات و بخش‌های مختلفی در پایان این مطلب به اختصار آورده شده است.

همچنین می‌توان با مراجعه به وبسایت نماگرد به آدرس namagard.com، موضوعات فعال و نیز موضوعاتی که در آینده نزدیک قصد آغاز فعالیت در آن زمینه‌ها وجود دارد را دید. افرادی که علاقه مند به همکاری در زمینه تولید محتوا در هر یک از این موضوعات هستند می‌توانند با مدیریت سایت در ارتباط باشند.

این همکاری توجیه اقتصادی دارد و علاوه بر انجام رسالت دانش گستری که فی نفسه در هر یک از افراد وجود دارد، تولید کننده محتوا در کنار ارزش معنوی فعالیت، از سود مادی نیز برخوردار خواهد بود.

به طور مثال در بخش تعبیر خواب کاربران زیادی علاقه مند به فعالیت هستند که مدیران نماگرد برای این بخش هزینه‌ای مناسب را جهت تولید محتوا در نظر گرفته‌اند.

امید است که با همکاری تک تک افرادی که دغدغه ایران و زبان فارسی را دارند، بتوان همه فارسی زبانان را در همه موضوعات علمی، آموزشی و مورد نیاز روز جهان، از هر زبان دیگری بی نیاز و زبان فارسی را به یکی از غنی‌ترین زبان‌های شبکه جهانی وب تبدیل کرد.

البته باید بدانیم که در سایت پرتال جامع نماگرد به همه موضوعات پرداخته می شود و به صورت روزانه مطالب بسیار مناسبی برای بازدید کنندگان قرار داده می شود و البته شما عزیزان می توانید از قسمت منو سایت به هر بخشی که میخواهید مراجعه نمایید.

البته می توان خودتان نیز اقدام به تولید مطلب آموزشی نمایید و حتی در قبال آن حقوق نیز دریافت نمایید و باید در وحله اول اقدام به ثبت نام در سایت نمایید و پس از آن با مراجعه به پنل کاربری شروع به نوشتن مطلب از قسمت کاربران کرده و قیمت پیشنهادی خود را برای ما از گذینه قرار داده شده انتخاب نمایید.

علاقه مندان می‌توانند در حوزه‌های اخبار، اطلاعات شهری، برترین‌ها، اقتصاد و نرخ بازار، تکنولوژی، دانستی‌ها، زناشویی، گردشگری و مهاجرت، بهداشت و سلامت، آموزش آشپزی و دکوراسیون منزل، مد و زیبایی، دین و مذهب، روانشناسی، سرگرمی، تربیت فرزند، فرهنگ و هنر، ورزش و ... با این مجموعه همکاری داشته باشند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت  به آدرس namagard.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتال جامع نماگرد

سایت نماگرد از سال 1394 فعالیت خود را با هدف غنای وب فارسی بخصوص در بخش فرهنگی و کمک به فرهنگ و هنر ایران شروع کرد. فعالیتی که در ابتدا با جمع آوری اخبار هنرمندان و بیوگرافی بازیگران و در ادامه با توسعه زمینه فعالیت در بخش‌های آشپزی، بیوگرافی ورزشکاران و مشاهیر، بهداشت و سلامت، مد و زیبایی، تعبیر خواب و معانی نامهای ایرانی اصیل (همه اقوام) ادامه یافت. تمامی مطالب سایت نماگرد در ابتدا با جمع آوری اطلاعات از بخش‌های مختلف وب فارسی و بازنویسی و ویرایش مطالب آغاز شد و با توجه به هدف اصلی سایت جهت غانی وب فارسی از سال 1397 با افزودن بخش ترجمه تیم نماگرد سعی کرده است که نیازهای روز فارسی زبانان را در بخش‌های سلامت و مد و زیبایی با ترجمه منابع روز انگلیسی تأمین کند. شرح فعالیت‌ها: پس از سپری شدن مدتی از فعالیت سایت نماگرد خیلی زود مهمترین عامل و انگیزه ما برای فعالیت (بازخوردها و نظرات کاربران) خود را نشان داد. هر چند در ابتدا هدف اصلی برآورده کردن نیاز کاربران بود و تمامی برنامه ریزی‌ها در این جهت انجام شد با اینحال با تولید محتوا و تعامل روز افزون با کاربران، در مسیر فعالیت سایت اصلاحاتی رخ داد و با تاکید بیشتر بر تولید محتوا مورد نیاز روز با کیفیت حداکثری در اولویت قرار گرفت. بدین جهت با توجه به غنای چندین برابری محتوا به زبان انگلیسی در همه موضوعات، علاوه بر افزایش موضوعات فعال که در آن زمینه تولید محتوا انجام می‌گرفت، تولید محتوا بر اساس ترجمه منابع انگلیسی در کنار تولید محتوا از منابع مختلف فارسی در اولیت قرار گرفت. https://namagard.com

اطلاعات تماس
  • 091357*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها