کد: 139805163934512787

هواکش صنعتی چیست؟

کد: 139805163934512787

http://bit.ly/2qEyCig

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌ها و صنایع به دلیل فعالیت زیاد گرمای زیادی تولید می‌کنند. بنابراین استفاده از هواکش صنعتی برای صنایع بسیار لازم و ضروری است.

هواکش صنعتی چیست؟
تولید و تعبیه سیستم تهویه صنعتی و مطبوع با صدای پایین و قدرت بالا

ماشین آلات و تجهیزات صنعتی به خاطر اینکه مدام و در ساعات طولانی در حال کار هستند. اگر سیستم تهویه مناسب نداشته باشند خیلی زود دچار سوختگی موتور شده و از کار می‌افتند. به همین دلیل استفاده از هواکش صنعتی مناسب برای بهتر کارکردن دستگاه و افزایش طول عمر آنها بسیار لازم و ضروری است.

شرکت سرکان تهویه با داشتن دانش لازم و تجهیزات لازم  تولید و تجهیز انواع هواکش صنعتی و خانگی و همچنین تولید صنایع فن دمنده و فن مکنده را انجام می‌دهد.

یکی از هواکش‌های صنعتی، تولیدی هواکش سانتریفیوژ است که با اجرای نیروی گریز از مرکز کار می‌کند و برای تولید هوا یا گاز از این هواکش استفاده می‌شود.

نوع دیگری از هواکش صنعتی فن اکسیال است که بسیار بزرگ است و برای مراکز تولیدی و صنعتی بزرگ قابل استفاده است.

تهیه هواکش صنعتی مناسب در هزینه‌ها و کارایی دستگاه موثر است بنابراین نصب و استفاده از هواکش مناسب برای بهینه سازی قطعات و تجهیزات لازم است.

شرکت سرکان تهویه تولید کننده انواع هواکش صنعتی و خانگی است. علاقه‌مندان جهت خرید انواع هواکش صنعتی می‌توانند به سایت مجموعه  سرکان تهویه تولید کننده هواکش صنعتی (سانتریفیوژ صنعتی) تهران (انواع هواساز) مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرکان تهویه

این گروه صنعتی مفتخر می باشد که با تکیه بر سالها تجربه خود در راستای تولید و فروش انواع هواکش های صنعتی شامل : فن های سانتریفیوژ (دبل ، فشارقوی ، رادیالی ، پی وی سی( PVC )، سقفی و کانالی . فن های آکسیال(دیواری ، کانالی ، جت فن ، اگزوز فن ، سقفی و خانگی ) و همچنین محصولات خاص شامل : هواکش های سرد خانه ای یا کندانسوری ، کوره هوای گرم صنعتی (هیتر) ، ساید چنل ، سیکلون ، سیستم تصفیه دود و انواع فن های تابلویی در ابعاد و ولتاژ های مختلف ( AC-DC ) جهت تابلو های برق و مخابراتی فعالیت دارد. وبا استفاده از کادر مجرب و متخصصین خود توانسته است گامی بلند در صنعت تهویه و تولید فن و هواکش برداشته و همواره سعی خود را بر ارتقاء کمی و کیفی تولیدات خود معطوف کرده است. ما بر این اساس عمده فعالیت مجموعه را بر روی اطلاع رسانی در مورد محصولات و تامین به موقع کالاها و سفارشات مورد نیاز مشتریان خود قرارداده و در این زمینه جهت آسایش و راحتی کارفرمایان ارجمند ، کارشناسان ما در واحدهای مختلف طراحی ، تولید ، فنی ، فروش ، اجرا و خدمات پس از فروش با نهایت مسئولیت پذیری و وفاداری و تلاش بر تحقق آرمان های مجموعه و اعتقاد به اصل مشتری مداری و کسب حلال و سود آوری با دوام در یک محیط سالم و رقابتی ، صادقانه ارائه دهیم.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید