اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980516393589284

سرعت و کیفیت در معاملات ملکی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

کد: 13980516393589284

http://bit.ly/31EGmht

، تهران , (اخبار رسمی): سرعت انجام معاملات در دورانی که قیمت‌ها بی‌ثبات هستند بسیار حائز اهمیت است. چرا که هر روز شاهد تغییرات قیمت مسکن هستیم و این امر می‌تواند سود یا زیان فراوانی به خریدار یا فروشنده برساند. در مطلب فوق جدیدترین تکنولوژی که به کمک بازار مسکن آمده است معرفی می‌شود.

سرعت و کیفیت در معاملات ملکی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
سرعت و کیفیت در معاملات ملکی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

سرعت انجام معاملات در دورانی که قیمت‌ها بی‌ثبات هستند بسیار حائز اهمیت است. چرا که هر روز شاهد تغییرات قیمت مسکن هستیم و این امر می­‌تواند سود یا زیان فراوانی به خریدار یا فروشنده برساند. در کنار آن کیفیت معامله نیز می‌­تواند خرید یا فروش را لذت­‌بخش کند. انجام معاملات در بازار مسکن نیز به خودی خود به واسطه قیمت بالا و نقش مهم آن در زندگی حساسیت دو چندانی نسبت به سایر کالا­ها دارد؛ ازاین رو معامله در بازار مسکن که سریع، دقیق و لذت‌بخش باشد ارزشمند است.

حال که استارت­آپ­‌ها و اپلیکیشن‌­ها بین مردم سراسر جهان برای رفع نیاز و کمک به انجام فعالیت‌­های مهم و روزانه نهادینه شده، فعالان بازارمسکن نیز با بهره‌گیری از تکنولوژی به این مهم پرداخته و فرآیند انجام معامله را تسریع و با کیفیت کرده‌اند. در کشور ما نیزمجموعه­‌هایی، پروسه انجام معاملات ملکی را کوتاه و ساده کرده و سرعت معاملات را افزایش داده‌­اند. اما چگونه می‌­توان کیفیت معاملات را افزایش داد و به قولی بهترین تصمیم را برای خریدمسکن گرفت.

طبیعی است دانستن قیمت مسکن در بازه‌­های زمانی مختلف و تحلیل آنها می‌­تواند قدرت انتخاب را دو چندان کند و دید بازی از قیمت ملک در آن منطقه به کاربر ارائه دهد.

«کیلید» سامانه‌­ای است که با استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات سامانه اطلاعات بازار املاک (سابا، که با استفاده از کد رهگیری معاملات ملکی، به‌روزترین اطلاعات معاملات مشاوران املاک را جمع آوری و منتشر می­‌کند) پردازش کرده و به ساده ترین مدل ارائه اطلاعات، همچون نمودار ارائه می­‌دهد.

کیلید علاوه برایجاد سرعت در به نتیجه رسیدن تقاضای ملکی، قدرت تصمیم­‌گیری را افزایش داده و فرصت­‌های بهتر رابرای انتخاب درست به کاربران ارائه می‌­دهد. کافی است برای اطلاع از جدیدترین وضعیت معاملات در مناطق مختلف به بخش فرصت‌­های سرمایه گذاری کیلید مراجعه کرده و یا از طریق «کیلید مگ» مشخصه­‌های مهم محلات را مطالعه کرد.

اجاره آپارتمان در نارمک

یک از محلاتی که در شرق تهران طرفدار زیادی دارد و از شهرت خاصی برخوردار است نارمک است. محله ای که بیش از 100 میدان دارد وقدمت آن به دهه 20 می­‌رسد. این محله که توسط فرانسوی­‌ها با هدف سکونت فرهنگیان ساخته شد، اکنون بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر و حدود ۸۹ هزار خانواده را در خود جای داده، که با توجه به رشد جمعیت و بالا رفتن تب سکونت در تهران این تعداد همچنان رو به افزایش است.

نارمک به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است و این دو بخش تفاوت‌­های خاصی دارد. به طور مثال خرید یا اجاره آپارتمان در نارمک جنوبی گران­‌تر از منطقه شمالی آن است. نارمک جنوبی در منطقه 8 واقع شده و رفت­‌و­آمد بیشتری نسبت به شمال آن که در منطقه 4 است دارد.

گفتنی است نارمک از شمال به اتوبان شهید زین الدین و جنگل‌های لویزان و شیان، از جنوب به خیابان دماوند و تهران نو منتهی می‌شود. نارمک از غرب به بزرگراه امام علی (علیه السلام) و از شرق به بزرگراه شهید باقری متصل می‌شود.

خیابان‌های مهم آن آیت، هنگام، شهید ثانی (۴۶متری نارمک)، جانبازان (گلبرگ)، گلستان، دماوند، سامان، سمنگان، دردشت، فرجام، سراج، دلاوران، مدائن، چمن، مهر، مرجان (خیابان آغمیونی) و خیابان سهیلیان هستند.

خرید آپارتمان در نارمک

خرید آپارتمان در نارمک انتخاب معقولی است. چرا که نسبت به محله­های همجوار خود شاخصه­‌های اجتماعی، رفاهی و مراکز تجاری بیشتری دارد و سرعت رشد قیمت­‌های آن تا حدودی کمتر از سایر محلات بوده است. به طوری که در مرداد ماه 98 میانگین قیمت معاملات در این منطقه 12 میلیون و 530 هزار تومان بوده است. گفتنی است این رقم میانگین قیمت معاملاتی است که انجام شده و در سامانه بازار معاملات املاک ایران (سابا) ثبت شده است. لازم به ذکر است دسترسی همه مردم به سامانه سابا امکان پذیر است و کیلید با پردازش این اطلاعات از طریق هوش مصنوعی اطلاعات فوق را به زبان ساده منتشر می‌­کند.

اجاره آپارتمان در نواب

اما اگر شخصی شرق تهران را برای سکونت نمی‌­پسندد و زندگی در مرکز شهر برای او جذاب‌­تر است اجاره آپارتمان در نواب می­‌تواند گزینه خوبی برای او باشد. چرا که این منطقه در یکی از مرکزی‌­ترین نقاط تهران قرار دارد و روزانه در این منطقه تردد زیادی صورت می‌گیرد.

البته همین امر باعث شده تردد با خودروی شخصی کمی مشک‌ل­ساز باشد، اما با توجه به اینکه مترو و خط اتوبوسرانی از نواب م‌ی­گذرد، م‌ی­توان برای رف‌ت­وآمدهای درون شهری روی حمل‌­ونقل عمومی حساب کرد.

نواب پروژه‌­ای بود که به عنوان مسکن حمایتی ساخته شد و به همین واسطه کنار هم بودن آنها و یک شکل بودن ساختمان‌­ها در نواب کاملا مشهود است. البته این امر معایبی برای زندگی ایجاد کرده که رفع آن معایب با تخریب و نوسازی زیر ساخت­‌ها اصلاح می‌شود. معایبی همچون نبودن پارکینگ خودرو به اندازه واحدهای ساخته شده و حتی کمبود سطل زباله مکانیزه در محلات که موجب بوی نامطبوع شده است. از طرفی ایجاد مجتمع‌­های تجاری اطراف این محله تردد ساکنین را با مشکل مواجه کرده است.

اما قیمت مناسب و دسترسی به شرکت­‌ها و مجتمع‌های تجاری واقع در مرکز شهر همچنان تقاضا برای اجاره آپارتمان در نواب را زیاد کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان