اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805173936712798

با امکان دسترسی از هر نقطه‌ای از ایران

وبینار «چگونه اپلیکیشن‌های موبایل مثل پراید کار می‌کنند؟» برگزار می‌شود

کد: 139805173936712798

http://bit.ly/2KqBCWI

، اهواز , (اخبار رسمی): وبینار «چگونه اپلیکیشن‌های موبایل مثل پراید کار می‌کنند؟» با هدف «آشنایی علاقه‌مندان اپلیکیشن‌های موبایل و شیوه ساختن آن‌ها»، در 6 شهریور به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌شود.

وبینار « چگونه اپلیکیشن های موبایل مثل پراید کار می کنند؟ » برگزار می شود
وبینار «چگونه اپلیکیشن‌های موبایل مثل پراید کار می‌کنند؟» برگزار می‌شود

این وبینار توسط دانیال نوآیین در وب سایت ایسمینار برگزار می‌شود و هدف آن آشنایی علاقه‌مندان اپلیکیشن‌های موبایل و شیوه ساختن آنها​ خواهد بود.

این وبینار تلاش دارد که شیوه کار کردن اپلیکیشن‌های موبایل را به زبانی ساده توضیح دهد. همچنین در این وبینار مسیر ساخت اپلیکیشن‌های موبایل بررسی خواهد شد.

موضوعات اصلی وبینار شامل اپلیکیشن‌های موبایل چگونه کار می‌کنند؟، چگونه حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی یک اپلیکیشن موبایل بسازیم؟، مدل‌های کسب درآمد از اپلیکیشن‌های موبایل کدام هستند؟ است. 

سخنرانان این وبینار دانیال نوآیین است که تاکنون 5 اپلیکیشن موبایل را منتشر کرده و به 8 اپلیکیشن برای ساخت، رشد کاربران، اصلاح و بهبود مدل درآمد مشاوره داده است.

وی همچنین نویسنده کتاب اپولو: چگونه در 5 مرحله یک اپلیکیشن موفق موبایل بسازیم و از آن کسب درآمد کنیم است. از دیگر موفقیت‌های نوآیین می‌توان به کسب رتبه دوم در پنجمین دوره مسابقات ماراتون برنامه نویسی موبایل دانشگاه شریف اشاره کرد.

شایان ذکر است در انتها وبینار هم به سوالات شرک کنندگان پاسخ داده می‌شود.

وبینار «چگونه اپلیکیشن‌های موبایل مثل پراید کار می‌کنند؟» در روز 6 شهریور 1398 از طریق وب سایت ایسمینار برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اپ آفرینی

اپ آفرینی یعنی کارآفرینی و کسب درآمد با ساخت اپلیکیشن های موفق موبایل. برای شروع پیشنهاد می کنم در دوره کاملا رایگان آشنایی با اپ آفرینی شرکت کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]