اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980517393829519

طراحی سایت اختصاصی ایده‌ای که به واقعیت پیوست

کد: 13980517393829519

http://bit.ly/321bec8

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و فعالیت در فضای مجازی از جمله مواردی است که بسیاری از کسب و کارهای سنتی به فکر ان هستند.

اگر قصد طراحی سایت دارید میتونید رو استارتاپ ما حساب کنید
طراحی سایت اختصاصی بدون استفاده از سیستم های آماده با هزینه ای کمتر از ورد پرس

دغدغه بسیاری از کسب و کارهای سنتی که به فکر توسعه هستند طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو سایت آنهاست. آنها نیز از این طریق میتوانند از این بازار بی نهایت بهره ببرند.

ایده شکل گیری استارتاپ طراحی سایت

برای راه اندازی چنین وب سایتی باید به کجا مراجعه کرد؟ قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی چقدر است؟ چقدر زمان می‌برد که سایت شود؟ و ...

لازم است در ابتدا به دنبال یک شرکت طراحی سایت بود و از آنها اطلاعات اولیه‌ای درباره قیمت طراحی سایت ، نحوه پرداخت، روش کار پس از سفارش سایت، نحوه پشتیبانی، نوع قرارداد و نحوه تنظیم قرارداد و موارد دیگری که همه آنها به تنهایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، دریافت کرد.

می‌توان در اینترنت شرکت‌های طراحی سایت را جستجو کرد و به دنبال یک شرکت طراحی سایت گشت. بسیاری از انها تفاوت بین سیستم‌های مدیریت محتوا با طراحی سایت اختصاصی را هزینه پایین ورد پرس اعلام کردند.

بسیاری از شرکت‌ها از زبان asp.net و c# استفاده می‌کنند که گویا از معتبر ترین زبان برنامه نویسی از نظر امنیت و کیفیت و قابلیت توسعه و انعطاف پذیری است.

بنابراین در طراحی وب سایت کدنویسی شده اختصاصی نسبت به ساخت سایت با سیستم‌های آماده ورد پرس، گزینه برتر همان طراحی اختصاصی بوده ولی قیمت‌های آنها بسیار بالا و اختلاف آن با وردپرس قابل توجه است.

 استارتاپ طراحی سایت

بعد از این بررسی‌ها شرکت طراحی سایت پایدار سامانه به این فکر افتاد که آیا می‌تواند استارتاپی راه اندازی کند که بتواند وب سایت اختصاصی و کدنویسی شده دستنویس را تولید و طراحی کند ولی با هزینه‌ای کمتر از سیستم‌های آماده مثل وردپرس. در این راستا با شرکت‌های مختلفی مذاکره شد تا برنامه نویسان فوق حرفه‌ای و نابغه در یک تیم جمع شوند تا انتظاراتی که مد نظر است بتوانند در مدت زمان کوتاهی آماده کنند. حاصل این تفکر و هزینه‌ای که صرف این استارتاپ شد، تولید یک فریم ورک حرفه‌ای و سئو بیس با کنترل پنل مدیریت سایت ساده و کارآمد بود.

اخذ گواهینامه امنیت برای فریم ورک طراحی سایت

این فریم ورک از ابتدای طراحی و برنامه نویسی با asp.net و C# آغاز شد و تمام تست‌های امنیت را گذراند و در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی مثل سامانه ارزیابی پیمانکاران وزارت نیرو و نیز سامانه مسابقات حج و اوقاف و سامانه ارزیابی وزارت دفاع و... پیاده سازی شد و کلیه تست‌های امنیتی با موفقیت تایید شد.

حالا همه می‌توانند با همین بودجه محدود و هزینه‌ای کمتر از وب سایت‌های آماده، با سفارش سایت با یک تماس یا از طریق وب سایت paydarsamane.com از پایدار سامانه که یک شرکت طراحی سایت در تهران است وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را سفارش دهند و کمتر از 10 روز وب سایت کدنویسی شده و دستنویس خود را با قابلیت‌های فوق العاده و تکمیل تحویل بگیرند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت پایدار سامانه به ادرس paydarsamane.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت طراحی سایت پایدار سامانه(سهامی خاص)

تیم متخصص و اعضای منسجم شرکت طراحی سایت پایدار سامانه مفتخر است که از سال 1382 تا کنون در زمینه ارائه خدمات طراحی و پیاده سـازی وب ســایت ( طراحی سایت )، طراحی و توسعه سامانه های تحت وب، طراحی و تــولید نرم افزارهای اختصاصی، خدمات هاستینگ، طراحی پورتال های سازمانی، طراحی و تولید اپلیکیشن های تلفن همراه، تولید نرم افزارهای سفارشی، خدمات سئو و... قدمی برای خدمت به مشتریان خود بردارد و اکنون با تلاش بی وقفه تیم متشکل از نخبگان و رتبه های برتر دانشگاه های معتبری همچون دانشگاه صنعتی شریف، توانست نرم افزار مالی جامع و یکپارچه پایدار حساب را تولید و روانه بازار گرداند شرکت طراحی سایت پایدار سامانه انواع نرم افزار حسابداری از جمله نسخه های شرکتی، بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی را تولید کرده و امید است با خدمات پشتیبانی ویژه خود نیاز مشتریان را برطرف کند و در این مسیر قطعاً در توسعه و بهبود نرم افزارهای یکپارچه مالی همواره جلب رضایت مشتری را مد نظر قرار داده است

اطلاعات تماس
  • 021442*****
[نمایش اطلاعات]