اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805173938511309

خرید حلقه ازدواج و انگشتری مناسب و مقرون به صرفه

چگونه یک انگشتر یا حلقه ازدواجی مناسب بخریم؟

کد: 139805173938511309

http://bit.ly/2W52ShJ

، تهران , (اخبار رسمی): در شرایط اقتصادی امروزی در جامعه و با گرانی طلا و قیمت طلاهای سر به فلک کشیده دیگر نمی‌توان مانند گذشته، آن هم در این آشفتگی بازار طلا طلا خرید. توصیه می‌کنیم برای خریدی بهتر از طلافروشی‌ها، قبل از آنکه اقدامی صورت گیرد، برنامه‌ریزی شود تا بتوان از زیر دست طلافروشان ذی‌نفع با سرافرازی بیرون آمد.

چگونه یک انگشتر یا حلقه ازدواجی مناسب بخریم؟
خرید حله و انگشتر مناسب

برای خرید یک انگشتر و حلقه‌ ازدواجی مناسب باید قبل از اینکه پای خود را در طلافروشی گذاشت چندین نکته‌ مهم را در نظر داشت:

باید بدانید چقدر پول می‌خواهید هزینه کنید

اینکه شخص چقدر پول دارد بسیار مهم است؛ باید از اول مشخص باشد که برای خرید انگشتر و حلقه‌ ازدواج چه مقدار قرار است هزینه شود و همچنین باید برای پول خود برنامه‌ریزی داشت؛ این کار باعث می‌شود انگشتری و حلقه‌ای با قیمتی که مد نظر است بتوان خرید. علاوه بر آن نیز وقتی که مبلغ مد نظر را برای خرید انگشتر و حلقه ازدواج به طلافروش گفته می‌شود؛ طلافروش می‌تواند بسیار بهتر شخص را در مسیر هدف خود راهنمایی کند.

نظر و سلیقه‌ طرف مقابل خود را قبل از خرید بپرسید

حتماً برای بسیاری این اتفاق افتاده است که انگشتری برای شخصی خریداری کرده‌اند و بعد، آن شخص، آن انگشتر را نپسندیده است و مجبور شده‌اند آن انگشتر را پس دهند و یکی دیگر جایگزین آن بخرند. در این صورت کمی از پول به هدر رفته است. اگر از اول باب میل طرف مقابل انگشتر یا حلقه‌ای خریداری شود دیگر اندکی از پول برای تعویض طلا از دست نخواهد رفت.

خرید از مغازه‌های طلافروشی زیر نظر اتحادیه 

همیشه سودجویان و متقلبانی در بازار طلا در کمین افراد هستند تا به هنگام کمی غفلت، سرشان را کلاه بگذارند؛ در نتیجه سعی کنید از مغازه‌های طلافروشی زیر نظر اتحادیه طلا بخرید تا از نظر عیار و اصل بودن انگشتر و حلقه‌ی خود خیالتان راحت باشد.

گرفتن فاکتوری معتبر و اصل

وقتی که انگشتر و حلقه‌ انتخاب شد، نباید فراموش کرد فاکتوری معتبر که همه‌ نکات، مثل آدرس و شماره طلافروشی، میزان اجرت دریافتی، قیمت کل، قیمت یک گرم طلا و...، به درستی ذکر شده باشد، دریافت شود.

اگر این چهار اصل در خرید حلقه و انگشتر طلا رعایت شود می‌توان مطمئن بود از خرید پشیمان نمی‌شوید و همچنین در خرید طلا بسیار حرفه‌ای به نظر می‌رسید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبلاگ تخصصی طلا و جواهر طلارینگ

وبلاگ تخصصی طلارینگ بیش از صدها عکس جدید و به روز از حلقه های ازدواج ست و انگشترهای اسپرت دارد، که علاوه بر آن طلارینگ قطعا راهنمایی مناسب برای خرید انگشتر و حلقه های ازدواج برای شماست. به طور حتم اگر هر کسی از ما بخواهیم انگشتر و حلقه ازدواج بخریم حتما پولی برای خرید آن کنار می گذاریم، برای آنکه بتوانیم با پول خود بهترین حلقه ازدواج و انگشتر مناسب خود را بخریم، بهتر است قبل از آن سری به طلارینگ بزنیم و نگاهی به مدل های جدید و به روز و نکات ریز و موثر برای خرید یک حلقه ازدواج یا یک انگشتر مناسب بیندازیم تا خریدی مطمئن تر و باب میل تر داشته باشیم و از آن لذت ببریم. همچنین مطمئن باشید که بلاگ طلارینگ به دور از هرگونه تبلیغ است و شما فقط در فضایی آرام با تلفن های همراه خود یا رایانه های خود می توانید چرخی در فضای طلارینگ بزنید. هدف ما فقط این است که شما بهترین و به روزترین حلقه های ازدواج و انگشتر های جدید را یکجا نگاه کنید و از نکات کلیدی آن استفاده کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی