اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805183940212791

افزایش فالوور اینستاگرام با ۵ روش کلیدی

کد: 139805183940212791

http://bit.ly/31uqTQO

، تهران , (اخبار رسمی): امروز هر شخصی در سمت مدیریت یک برند بزرگ یا یک کسب و کار کوچک و نوپا به درستی می‌داند که باید به بهترین حالت ممکن در اینستاگرام حضور داشته باشد. حضور شرکت‌های بزرگ در اینستاگرام بیشتر جهت برندینگ و افزایش مخاطبان است و برای کسب و کارهای کوچک جهت فروش کالا و خدمات ارزشمند است.

افزایش فالوور اینستاگرام با ۵ روش کلیدی
افزایش فالوور اینستاگرام

صدها میلیون نفر در اینترنت، دارای اینستاگرام هستند و به افزایش تعداد دنبال کننده (Follower) های خود معتاد شده‌اند. این راه‌های ساده فرصتی برای افزایش شمار مخاطبان در دنیای اینستاگرامی است.

اکنون در تمام دنیا اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می‌شود و آنهایی که نحوه استفاده از اینستاگرام را یاد گرفته‌اند روز به روز از توسعه تجارت خود در این سیستم بیشتر بهره می‌برند و همزمان اشخاص بسیاری در حال یادگیری نحوه استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات هستند.

برای موفقیت در اینستاگرام قدم اول تولید محتوای کاربر پسند است که نیاز به خلاقیت و مهارت بالا دارد و قدوم دوم پخش محتوا برای هر چه بیشتر دیده شدن. بنابراین زمانی که یک برند یا هر کسب و کاری بتواند محتوای مورد نظر خود را به بهترین حالت به مخاطبان بیشتری نمایش دهد به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.

اما واقعا افرادی که در جذب فالوور موفق هستند از چه روش‌هایی استفاده می کنند؟ چرا این کار تا این اندازه رازگونه، آن هم از نوع فالوورهای خرید فالوور اینستاگرام مرموز است؟

در راستای افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبان هدف باید تعریف شوند

مخاطبان صفحه اینستاگرام را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ اگر فردی نمی‌تواند فروش محصولات خود را بالا ببرد، علت آن این است که مخاطبان خود را نمی‌شناسد. برای این که دید آنها چه چیزهایی احتیاج دارند باید کمی تحقیقات انجام داد. برای این کار از مشتریان فعلی باید شروع کرد و از انها سوال پرسید.

طراحی سؤال‌ نیازمند تفکر و تأمل است. وینسنت هندریک، پروفسور فلسفه و منطق دانشگاه کپنهاگ، گفته است: «یک سؤال خوب سؤالی نیست که لزوما با بله یا خیر پاسخ داده شود. بهترین سؤال‌ها آن‌هایی هستند که وابسته به شرایط و دارای پاسخ‌های متفاوت باشند.»

در سؤال پرسیدن زمینه‌ی خاصی مشخص باید کرد و جسور بود. باید سعی کرد به مشتری‌ها کمک شود که آنها خود را در سناریوی مطرح‌شده از جانب شما تصور کنند و در موقعیت داستان قرار گیرند. هرچقدر اطلاعات بیشتری در رابطه با مشکلات مشتری‌ها وجود داشته باشد، راحت‌تر می‌توان برای آن‌ها محتوای مفید تولید کرد. سرمایه‌گذاری‌ها زمانی جواب می‌دهند که محتوای تولیدی‌ بتواند بازار مناسب را هدف قرار دهد.

از هشتگ‌های مرتبط با صفحه اینستاگرام استفاده شود

بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از دلایل افزایش میزان فالوور برای صفحات پر مخاطب اینستاگرام، استفاده درست از هشتگ‌های مفید و کاربردی و مرتبط بوده است. این موضوع باید رعایت شود. همواره خلاق ترین هشتتگ ها بر اساس کسب و کار و هدف در اینستاگرام، راهکاری برای موفقیت بیشتر هستند.

شتتگ‌ها در واقع برچسبی برای دسته بندی و به اشتراگ گذاری پست‌ها در سطح وسیعی در اینستاگرام و به طور کل شبکه‌های اجتماعی هستند که از انها استفاده می‌شود. هشتگ اولین بار به وسیله توئیتر ایجاد شد و پس از آن توسط بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله گوگل پلاس، فیسبوک، فیلکر، اینستاگرام، فرندفید، یوتیوب و پینترست مورد استفاده قرار گرفت.

اکثر کسانی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌های خود استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌ها را ببینند. این کار پست‌های شما را قابل شناسایی برای افرادی می‌کند که در جستجوی محتوای مربوط به نام تجاری یا موضوع موردنظر هستند.

بطور خلاصه هشتگ‌ها دارای مزایای زیر هستند:

•    مطالب گذاشته شده در هشتگ را همه می‌توانند مطالعه کنند و دیگر نیازی نیست هر شخصی مطلب را جداگانه به اشتراک بگذارد.
•    با مراجعه به هشتگ، نیازی به جستجوی موضوع نیست، می‌توان مطالب گوناگون را مطالعه کرد.
•    همچنین در جستجوی گوگل می‌توان هشتگ مورد نظر را نوشته و مطالب مربوطه را مطالعه کرد.

می‌توان در سایت‌های hashtags.org و wthashtag.com هشتگ‌های رایج و پربیننده را مشاهده و اطلاعات بیشتری درخصوص معنی و چگونگی استفاده از آنها کسب کرد.

کامنت کاربران بهتر است پاسخ داده شود

بسیاری از برندهای بزرگ و شناخته شده سؤالات فالوئرهای خود را بی‌پاسخ می‌گذارند. می‌توان با پاسخی صادقانه و مفید به آن‌ها کمک کرد. برای این کار با صفحه اجتماعی شغلی‌ بهتر است پیام گذاشت تا فالوئرهای بیشتری را جذب کرد.

کامنت‌های کابران حتی انتقادات را حتما و دوستانه بهتر است پاسخ داد. تعامل با کاربران یک اصل مهم در هر کسب‌‌ و کار اینترنتی به‌ شمار می‌آید. در ادامه با تحلیل نظرات می‌تواند عملکرد تولید محتوا و کسب‌وکار را سنجید.

قدرت ویدئوهای ۱ دقیقه‌ای و رسانه IGtv را در نظر گرفت

در اینستاگرام، قبلا امکان انتشار ویدیوهای بیش از ۱ دقیقه وجود نداشت ولی حالا با آپدیت جدید اینستاگرام می‌توانید با استفاده از رسانه IGTV ویدیوهای بیش از ۱ دقیقه منتشر کرد و تلویزیون خود را داشت. خیلی برای آنها این قضیه جالب خواهد بود و می‌تواند در حفظ  و ارتقای مخاطبان موثر باشد.

خدمات کاملا اختصاصی به کاربران اختصاص داد

با پاداش‌هایی واقعی مسیر به سوی لایک بیشتر را هموارتر کرد. یک فست فود در تهران فقط و فقط در صفحه شبکه اجتماعی خود اعلام کرد با تگ سه تا از دوستان زیر پست و فالو صفحه اینستاگرام یکی از شعبات، به قید قرعه یک آیفون ایکس هدیه می‌دهد. با این کار سیل فالوئر و لایک به سوی این صفحه جاری شد. چه کسی یک آیفون ایکس رایگان را نادیده می‌گیرد؟

تمامی روش‌های بالا روش‌های کاربردی و درست افزایش فالوور اینستاگرام هستند ولی مهم ترین کار تولید محتوای کاربردی است این نکته را نباید فراموش کرد که می‌توان با داشتن کمی صبر و تولید مطالب خوب تعداد بالایی مخاطب جذب صفحه اینستاگرام کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زرین لینک

سایت زرین به شما کمک خواهند کرد تا کسب‌وکار خود را توسعه داده و درآمد خود را افزایش دهید. یکی از مهمترین عواملی که باعث می‌شود برندها رشد نکنند، آن است که بر بازاریابی و فروش به‌طور موثر کار نمی‌شود. ما به چند روش به شما کمک می‌کنیم: ۱.ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ ۲. برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه بازاریابی اینترنتی، بازاریابی، فروش، مدیریت، تبلیغ‌نویسی، بهبود عملکرد شخصی و … ۳. مشاوره اختصاصی متناسب با کسب‌و‌‌‌‌‌کار شما

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]