اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805193942712126

دوربین خودکاری مدل V8

بررسی دوربین خودکاری مدل V8

کد: 139805193942712126

http://bit.ly/2KyFWDx

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین فوق حرفه‌ای خودکاری، از سری جدید محصولات تولیدی کارخانه EEC چین است که برای دانشجویان طراحی شده است، چرا که می‌توانند با این خودکار جلسات مهم درسی خود را ضبط و به راحتی باز بینی کنند.

دوربین خودکاری مدل V8
دوربین خودکار دار مخفی و ریز

دوربین خودکاری مدل V8 در کل برای دانشجویان طراحی شده است، ولی  کاربردهای بسیار زیادی دارد، به عنوان مثال این دوربین می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای ضبط جلسات کاری باشد چرا که این دوربین به راحتی می‌تواند بدون اینکه جلب توجه کند فیلمبرداری کند و از این رو باعث می‌شود که افراد دچار استرس قرار گرفتن در معرض دوربین نشوند و از این رو به طور کامل می‌توان از افراد و جلسات کاری خود فیلمبرداری کرد. همچنین با استفاده از این خودکار از قرار دادهای مهم کاری می‌توان عکس گرفت و به کمک همین خودکار آنها را امضا کرد.

این خودکار از لحاظ طراحی بسیار زیبا است و به طوری طراحی شده است که مناسب با انواع پوشش‌ها باشد. همین زیبایی این محصول باعث می‌شود که در تیپ ظاهری هم تاثیر بسیار مناسبی داشته باشد.

این خودکار بسیار خوش دست است که برای استفاده کردن از خود خودکار هم (فقط به عنوان یک خود نویس ) در امضا کردن قرار دادهای مهم ، توجه همراهان به زیبایی خودکار جلب می‌شود.

از ویژگی‌های دیگر این خودکار استفاده کردن آسان از آن است، چرا که این خودکار فقط دارای دو مود عکسبرداری و فیلمبرداری است و تغییر دادن این مودها با یک دکمه به راحتی انجام می‌پذیرد و برای هر کدام از این مودها چراغ دوربین رنگ خاص خود را دارد که در توضیحات استفاده از دوربین، از رنگ‌های چراغ‌ها و استفاده هر کدام از آنها صحبت شده است.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دوربین این است که این دوربین دارای سایز بسیار کوچک ولی دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای است چرا که این دوربین مجهز به سنسور ضد لرزش نیز است از این رو می‌توان با این دوربین در حین پیاده روی یا حتی دویدن نیز فیلمبرداری کرد و لحظات زیبای خود را جاودانه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]