اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805203944012824

دوره‌های رفتارشناسی دیسک DISC ظریف پلاس در مشهد

چرا دوره‌های حرفه‌ای آموزش ظریف پلاس؟

کد: 139805203944012824

http://bit.ly/322ohK8

، مشهد , (اخبار رسمی): ظریف پلاس (Zarif+) نزدیک به یک دهه فعالیت در زمینه موفقیت، رفتار شناسی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و فروش همراه با پیشرفته‌ترین متدها در سراسر ایران، بیش ازصدها برند را پشتیبانی کرده است. رسالت ظریف پلاس (Zarif+) کمک به سازمان‌ها و افراد جهت رسیدن به اهداف بلند مدت سازمانی و موفقیت است.

چرا دوره های حرفه ای آموزش ظریف پلاس؟
دوره های رفتار شناسی دیسک DISC، مدیریت و رهبری کسب و کار ظریف پلاس در مشهد با تدریس دکتر حمید ظریفی

ظریف پلاس چیست؟

نام برند ظریف پلاس (Zarif+) بازخورد و برداشت‌های متفاوتی از سوی دوستان و همراهان داشته است که برای بسیاری از افراد، سوال ایجاد شده که مفهوم پلاس (+) در این برند چه معنا و مفهومی دارد؟

Plus (پلاس) واژه انگلیسی به معنای امتیاز، بیشتر و به علاوه است. هدف از به کارگیری این نماد در انتهای نام Zarif جهت نشان دادن فعالیتی است که صورت می‌گیرد. با دوره‌های آموزشی ظریف پلاس می‌توان در زندگی شخصی و کسب و کار خود متعالی‌تر عمل کرد و با بهبود و توسعه فردی همواره یک گام جلوتر از سایران باشند و به شخصی جدید تبدیل شد، به عبارتی این دوره‌های آموزشی نقطه عطفی خواهد بود تا تغییری اساسی در کسب و کار ایجاد کند.

هدف ظریف پلاس چیست؟

فلسفه وجودی انسان، براساس اهداف وجودی خلقت صورت گرفته که در این راستا انسان باید با اندیشه و انتخاب درست به سوی رشد و تعالی حرکتی پیوسته و همه جانبه داشته باشد. سوالات متداولی که مخاطبان ظریف پلاس (Zarif+) می‌پرسند:

  1. چطور می‌شود با اصلاح اندیشه انتخاب بهتری در زندگی و بیزینس داشت؟
  2. چه مواردی باعث می‌شود تا یک کسب و کار به بن بست اقتصادی و شکست برسد؟
  3. چطور در مواجهه با تورم، بحران، رکود اقتصادی و غیره بهترین عکس العمل را می‌توان نشان داد و از آن فرصتی برای رشد ساخت؟
  4. بهترین روش مدیریت و رهبری کسب و کار چیست؟
  5. در شرایط اقتصادی دشوار این روزها امکان موفقیت و افزایش سرمایه وجود دارد؟
  6. چگونه ارتباط موثری با پرسنل و نیروهای خود می‌توان برقرار کرد که به سازمان و مجموعه وفادار باشند؟
  7. راه‌های ساخت مشتری وفادار کدام‌ها هستند؟

از مهم‌ترین علت‌های شکست یک کسب و کار، به کارگیری روش‌های منسوخ مدیریتی، متدهای کپی شده و عدم تعریف چشم اندازهای سازمانی است. هدف ظریف پلاس (Zarif+) تعریف استراتژی مختص هر کسب و کار با توجه به نوع فعالیت، سرمایه، پرسنل و سطح کیفی مدیریت مجموعه است. بسیاری از کسب و کارهای موفق روش‌های یونیک منحصر به فعالیت خود را دارند که استفاده این راهکارها توسط سایر مدیران به طور قطعی منجر به موفقیت نخواهد شد. زیرا الزاما یک نسخه برای موارد مختلف و کسب و کارهای متفاوت پاسخگو نخواهد بود، بلکه برای رفع هر مشکل، ریشه‌ها باید شناسایی شوند تا از پایه اوضاع یک سازمان بهبود یابد.

تکنیک‌های فوق حرفه‌ای مدیریت کسب و کار در ظریف پلاس

هرگونه تدبیر و راهکاری که منجر به رونق فروش یک کسب و کار شود با مدیریت اصولی و بازاریابی موفق صورت می‌گیرد که سبب به چرخش در آمدن چرخ تشکیلات اقتصادی سازمان خواهد شد. ظریف پلاس (Zarif+) برای کوتاه کردن مسیر موفقیت، اصول برنامه‌ریزی، چگونگی تولید، راهکارهای طلایی بازاریابی و فروش، استخدام پرسنل کارآمد، بهترین روش برای شناخت و جذب مشتری، تکنیک‌های مدیریت تیم‌های کاری و غیره، با روش‌های حرفه‌ای کمک خواهد کرد که بتوان همواره اول بود و گوی سبقت را از سایر رقبا به راحتی ربود.

فروش جهانی بدون محدودیت با ظریف پلاس

در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از تعاملات کاری به جهان مجازی منتقل شده است که در این نوع تجارت محدودیتی به نام زمان و مکان وجود ندارد. ظریف پلاس (Zarif+) به همه خواهد گفت چطور می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان به تجارت گسترده جهانی دست یابند.

در آموزش‌های ظریف پلاس (Zarif+) برای ایجاد کسب و کار جهانی موارد زیر آموزش داده می‌شود:

  • برای راه اندازی کسب و کار جهانی نیازی به سرمایه‌های کلان نیست.
  • برند خود را جهانی کرده  و در خارج از مرزها درآمدی دلاری داشت.
  • بدون نیاز به فروشنده محصولات خود را در 24 ساعت شبانه روز به فروش رساند.
  • درآمدهای بالا داشت و کارفرمای خود بود.
  • فرصت‌های جدید را در اقتصاد جهانی از آن خود کرد.

اهمیت شرکت در دوره‌های رفتار شناسی ظریف  پلاس

همه افراد روزانه به واسطه کار، مسائل روزمره و زندگی شخصی با افراد زیادی سروکار دارند. گاه در این ارتباطات ممکن است با مشکلاتی نظیر مواجه شدن با افراد ناشناس، عدم درک رفتار متقابل و شکست در ارتباطات سازمانی و غیره روبرو شوند. با کمک دوره‌های رفتار شناسی دیسک DISC ،مدیریت، مذاکرات سازمانی به راحتی انجام می‌شود و روابط اجتماعی با موفقیت صورت خواهد گرفت. 

  • پذیرش خود و دیگران همراه با احساس مثبت
  • شناخت نقاط قوت و ضعف خود
  • رفتار شناسی و شخصیت شناسی و در نتیجه انتخاب شغل مناسب
  • توسعه ارتباطات حرفه‌ای سازمانی و اجتماعی با توجه به شناخت بهتر افراد
  • فعالیت مؤثر و کارآمد در کارهای گروهی و مدیریت مجموعه‌های بزرگ و کوچک
  • تعاملات سازنده و حرفه‌ای
  • حل مسائل غیرقابل پیش بینی در سریع‌ترین زمان با بیشترین کارآیی
  • هم‌سو و همگام سازی افراد

اهمیت آموزش رهبری کسب و کار در ظریف پلاس

هیچ کشتی را بدون ناخدا نخواهید یافت که از اقیانوس های طوفانی جان سالم به در برده باشد. رهبری سازمان مانند سکان داری کشتی‌های اقیانوس پیما است که هر لحظه احتمال رویارویی با مشکلات وجود دارد، رهبر یک سازمان باید در آرامش کامل زمام امور را در دست گیرد و تعادل را به سازمان بازگرداند. 

ویژگی‌های رهبران سازمان‌های موفق:

  • سکان داری سازمان
  • قدرت شنیدار و درک بالا
  • فعال و با نشاط ترین افراد در سازمان
  • آموزش و هدایت پرسنل جهت تعالی سازمان و بهبود فردی
  • ایجاد تعادل در سازمان در زمان بحران
  • تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت در تیم‌های گروهی
  • ایجاد مهارت‌های ارتباطی درون سازمانی و حل اختلافات موجود

رفتارهای رهبری در ابتدای امر، موضوعی ذاتی است که برخی افراد به صورت ذاتی خصوصیات و پتاسیل رهبری را دارند که با علم و دانش می‌توانند این موهبت خدادادی را تقویت و شکوفا سازند. در کنار مدیران سازمان وجود رهبر الزامی است، در واقع رهبران یک کسب و کار مایه آرامش و تقویت مهارت‌های پرسنل هستند که در محیطی شاد و دوستانه برنامه‌ریزی و مسئولیت‌ها انجام می‌شود. با گذراندن دوره رهبری کسب و کار در مجموعه ظریف پلاس، نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی شناسایی کرد، سطح مهارت و توانایی‌های خود را افزایش می داد و رهبری سازمان در شرایط سخت را آموخت.

فروش و بازاریابی حرفه‌ای ظریف پلاس چگونه یک سازمان را متحول می‌کند؟

مشتریان امروز با خریداران دیروز بسیار متفاوت هستند و فروش به روش‌های سنتی با متدهای منسوخ دیگر پاسخگو نیست. هیچگاه نمی‌توان به زور مشتری را وادار به خرید کرد زیرا افراد تمایل دارند آزادانه آنچه که می‌خواهند را انتخاب کنند نه اینکه کالایی سختگیرانه به آنها عرضه شود. از جمله مهارت‌هایی که به فروش در بازاریابی کمک شایانی می‌کند، علم رفتار شناسی است که به شخص این توانایی را می‌بخشد با پیاده سازی تکنیک فروش به راحتی با توجه به خصوصیات فرد مقابل، بهترین شیوه ارائه محصول را انتخاب کنند. به این ترتیب می‌توان دید مخاطب با کمال میل از تبلیغات و محصول مورد نظر استقبال خواهد کرد و ممکن است مشتری وفادار شود. با دوره‌های فروش و بازاریابی حرفه‌ای ظریف پلاس (Zarif+) می‌توان کسب و کار را متحول ساخت به گونه‌ای که پس از فروش مشتری برای خرید به سراغ آن کسب و کار خواهد رفت.

دوره‌های حرفه‌ای ظریف پلاس

تمام تکنیک‌های آموزشی در ظریف پلاس کاملا یونیک و خاص بوده که طی سال‌ها تجربه دکتر حمید ظریفی در این زمینه گردآوری شده است. مجموعه نکات و روش‌های ارزشمندی که در این دوره آموزش داده می‌شود در هیچ کتاب بازاریابی و فروش و رهبری کسب و کار نیست، مانند دوره‌های آموزشی DISC (دیسک) ظریف پلاس، دوره‌های NEW ME، کیمیای سعادت، شناخت افراد در سه ثانیه و غیره. گنجینه ارزشمندی که در دوره‌های حرفه‌ای ظریف پلاس تدریس می‌شود. راهگشای بسیاری از مشکلات سازمان‌های بزرگ، نو ظهور، در حال توسعه و شکست خورده است. آنچه که در دوره‌های آموزشی ظریف پلاس آموزش داده می‌شود:​

  • چشم انداز نویسی سازمان
  • ایجاد برند ماندگار شخصی
  • خلاقیت با متد TRIZ
  • کاریزمای شاهانه
  • سخنوری و فن بیان حرفه‌ای
  • مذاکرات کوانتومی و زبان بدن
  1. فروش انفجاری در دنیای مجازی به سبک بنز
  2. مدیران قدیم – مدیران جدید
  3. کیمیای سعادت
  4. فروشنده حرفه ای
  5. رهبری کسب و کار
  6. فروش و بازاریابی حرفه‌ای
  7. رفتارشناسی DISC
  8. تشریفات حرفه‌ای و زبان بدن
  9. هوش مالی
  10. مذاکرات هیپنوتیزمی تلفنی
  11. تی ان تی فروش
  12. استخدام پرسنل کارامد

مخاطب ظریف پلاس چه افرادی یا چه نوع کسب و کارهایی هستند؟

با توجه به آموزش‌های ظریف پلاس (Zarif+) مخاطب می‌تواند همه کسب و کارها بدون هیچ محدودیتی باشد. طی سال‌ها تجربه مجموعه ظریف پلاس نتایج مثبتی را با ارگان‌های دولتی، خصوصی، دانشگاه‌ها و مؤسسات، شرکت‌های بیمه و غیره دریافت کرده که نمونه‌ای از این موارد به شرح ذیل است:

  • ارگان‌های دولتی و نیمه دولتی
  • مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی
  • شرکت‌ها و مجموعه‌های خصوصی
  • شرکت‌های بیمه
  • شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

و هر روز به این مجموعه ها و سازمان افزوده می‌شود و خانواده ظریف پلاس بزرگ‌تر از روز قبل و با قدرت‌تر از همیشه پیش می‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش