اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806234037912824

ظریف پلاس ارائه دهنده خدمات مشاوره کسب و کار در مشهد

کد: 139806234037912824

http://bit.ly/2LAR5Eg

، مشهد , (اخبار رسمی): ظریف پلاس یکی از بهترین تیم مشاوره کسب و کار در مشهد است که به همایش‌ها و دعوت‌های استانی نیز پاسخ مثبت می‌دهد. بی‌شک توسعه کسب و کار یکی از مهمترین اهداف ظریف پلاس است که در راستای تحقق آن کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و سمینارهای مختلفی را برگزار می‌کند.

ظریف پلاس بهترین تیم مشاوره کسب و کار در مشهد
دوره های حرفه ای رفتارشناسی دکتر حمید ظریفی

اگر شخصی به دنبال راه چاره‌ای برای شروع یک کسب و کار موفقیت آمیز یا توسعه آن به عنوان اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت است، می‌تواند از آموزش‌های انگیزشی، مهارتی ظریف پلاس بهره‌مند شد.

هر آنچه راجع به ظریف پلاس باید بدانید

ظریف پلاس یک برند است، برندی که مهارت‌های آموزشی بهترین مدرس همایش‌های توسعه کسب و کار در مشهد را معرفی می‌کند؛ دکتر حمید ظریفی برترین مدرس توسعه کسب و کار و اولین مدرس رسمی دوره رفتاری شناسیDISC جهانی در شرق کشور است که انگیزه تغییر فرآیند کسب و کار و راه‌های رسیدن به موفقیت را در مخاطبان هدف ایجاد می‌کند.

در ظریف پلاس تمامی آموزش‌های لازم در زمینه روابط اجتماعی، مدیریت، رهبری، بازاریابی و توسعه کسب و کار، تحت کارگاه‌های آموزشی، مشاوره خصوصی و کتاب‌های آموزشی به مخاطب انتقال داده می‌شود، بنابراین اگر شخصی می‌خواهد از تجربیات دکتر حمید ظریفی برای متحول کردن کسب و کار بهره مند شود، باید وارد سایت ظریف پلاس شود و از زمان و مکان برگزاری دوره‌های آموزشی آنها مطلع شوند.

توسعه کسب و کار در ظریف پلاس

کار کردن و کسب درآمد اولویت اول بسیاری از انسان‌ها است که نیاز به بقا را در خود پر رنگ‌تر می‌بینند، به طوری که که بقا را توأم با رفاه، پول، ثروت و موفقیت می‌خواهند. طبعا افرادی که به زندگی معمولی و درآمدهای کم قانع هستند، هیچگاه نمی‌توانند خود را در قله‌های موفقیت کسب و کار تصور کنند، حال اینکه تاجران و بازرگانانی هستند که از روند تجارت و کسب و کار خود راضی نیستند، با اینکه به گفته خود تمام تلاش‌شان را کرده‌اند. ظریف پلاس تمام تجربیات خود را در اختیار شخص می‌گذارد تا بگوید که گاهی همه تلاش کافی نیست، بلکه با نیمی از تلاش و هزینه‌ای که اکنون صرف کار می‌شود هم می‌توان پله‌های ترقی و پیشرفت در زندگی اجتماعی و توسعه کسب و کار را طی کرد، فقط کافی است دستورالعمل و رمز و رازهای توسعه کسب و کار را دانست.

در دوره‌های آموزشی ظریف پلاس موارد زیر آموزش داده می‌شود:

رهبری کسب و کار

بی شک اگر شخصی راه‌های مختلفی را امتحان کرده و نتیجه مطلوبی نگرفته است، باید بداند که در رهبری کسب و کار به خوبی عمل نکرده است. برای اینکه بتوان یک رهبر و مدیر خوب بود ابتدا باید اعتماد به نفس و توانمندی‌های خود را در رهبری فعالیت‌ها و گروه‌های کوچک‌تر مورد سنجش قرار داد تا بتوان در پروژه‌های بزرگ مثل کسب و کار از عملکرد بهتری برخوردار شد. در دوره‌های آموزشی ظریف پلاس، هر آنچه که می‌تواند به یک رهبری مؤثر منجر شود، آموزش داده می‌شود و طبعا با پیاده‌سازی این آموزش‌ها می‌توان این تحول را در نحوه پیشبرد فعالیت‌های سازمانی لمس کرد.

مدیریت کسب و کار

در دوره‌های آموزشی ظریف پلاس، شخص می‌تواند با تکنیک‌های فوق حرفه‌ای در مدیریت کسب و کار آشنا شود و با پیاده سازی این نکات می‌تواند راه‌های رسیدن به اوج موفقیت را پیدا کند. برخی از افراد معروف طی صحبت‌هایی که با دکتر حمید ظریفی داشتند، اذعان کردند که بارها در مسیر کسب و کارشان به بن بست‌های اقتصادی برخورد کرده‌اند، به گونه‌ای که طعم تلخ ورشکستی هنوز هم  خاطرشان را می‌آزارد. بی شک برای مدیریت کسب و کار بهتر است اولین قدم را درست برداشت و با بررسی سرمایه، عملکرد پرسنل و خروجی مورد انتظار، رهیافت‌های مؤثر در توسعه کسب و کار را به نحو احسن به اجرا در آورد. رهیافت‌های مؤثر در کارگاه‌های آموزشی ظریف پلاس مسیرهای طلایی مدیریت کسب وکار را طی کارگاه‌های آموزشی تحلیل و بررسی می‌کند.

توسعه کسب و کار و ورود بازار جهانی

اینکه قرار باشد کسب و کار را به منطقه، شهر و استان محدود کرد، طبعا موقعیت اقتصادی در همان سطح ایجاد می‌شود و نه بیشتر، این در حالی است که همه در دنیایی زندگی می‌کنند که شرکت‌های تجاری و کسب و کارها وارد بازارهای جهانی می‌شوند و در عرصه‌های بین الملی کسب و کارشان را رونق می‌دهند. بی شک هر کدام از این شرکت‌های معروف جهانی زمانی تنها یک تولیدکننده ساده بودند که محصولات خود را در بازارهای کوچک شهر به فروش می‌رساندند، اما چه اتفاقی افتاده که اکنون بازارهای جهانی برای فروش این محصولات سر و دست می‌شکنند؟

مطمئنا برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد گاهی این راه حل آسان است و به راحتی به ذهن می‌رسداما گاهی ممکن است نیاز به مشورت و کمک گرفتن از افراد خبره باشد و نیاز نیست به سمت آزمون و خطا گام برداشت، تیم مشاوره ظریف پلاس آماده همکاری با همه مجموعه‌هاست. علاقه‌مندان برای رسیدن به ریتم خوش موفقیت می‌توانند با تیم ظریف پلاس تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی