اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980520394430134

لیست قیمت لوله گالوانیزه در پایپ کالا

کد: 13980520394430134

http://bit.ly/31E7soG

، تهران , (اخبار رسمی): لوله گالوانیزه نوعی از لوله‌های فلزی هستند و دارای پوششی از فلز روی (Zn) بوده که برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدن از آن استفاده می‌شود.

لیست قیمت لوله گالوانیزه در پایپ کالا
لیست قیمت لوله گالوانیزه در پایپ کالا
لیست قیمت لوله گالوانیزه در پایپ کالا
لیست قیمت لوله گالوانیزه در پایپ کالا

لوله‌های فولادی که در مکان‌های مرطوب و زیر زمین استفاده می‌شوند به علت خورندگی بالای خاک باید دارای پوشش محافظتی باشند. از این رو لوله‌های گالوانیزه به وجود آمدند که به علت پوشش گالوانیزه، مقاومت بالایی در برابر خورندگی دارند.

پایپ کالا به عنوان عاملیت فروش و پخش لوله‌ های گالوانیزه دارای لیست قیمت به روز لوله های گالوانیزه در سایت خود به آدرس www.pipekala.com است.

لوله گالوانیزه چیست؟

لوله گالوانیزه برای انتقال سیال از نقطه به نقطه‌ای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله گالوانیزه عموما برای سیال آب مورد استفاده قرار می‌گیرد و سیستم آبرسانی بسیاری از منازل مسکونی مملو از لوله‌های گالوانیزه سبک و سنگین است .

لوله های گالوانیزه برخلاف لوله‌های مانیسمان به صورت جوشی استفاده نمی‌شوند و اتصال آنها به صورت دنده‌ای است و آن هم به دلیل آرایش ابتدایی و انتهایی لوله گالوانیزه است.

دیده شده که به اشتباه لوله گالوانیزه را جوشکاری می‌کنند که این کار باعث از بین رفتن لایه محافظتی گالوانیزه می‌شود و با ذوب شدن در فلز باعث تخریب آلیاژ لوله می‌شود. تمام لوله‌های گالوانیزه به صورت روپیچ دنده‌ای هستند که استاندارد دنده‌های آن NPT است.

ضخامت لوله گالوانیزه و تاثیر آن بر روی قیمت لوله گالوانیزه:

لوله‌های گالوانیزه از لوله درزدار و سپس غوطه‌وری در فلز روی ساخته می‌شود که به لوله گالوانیزه گرم معروف است، از این رو دارای ضخامت‌های متفاوت هستند که در اصطلاح بازار به دو دسته سبک و سنگین تقسیم‌بندی می‌شوند. لوله گالوانیزه سبک دارای ضخامت کمتری نسبت به لوله گالوانیزه سنگین است و به تبع دارای وزن کمتری نیز است و به همین علت دارای لیست قیمت ارزان‌تری نسبت به لیست قیمت لوله گالوانیزه سنگین است.

پایپ کالا به عنوان مرجع علمی و قیمتی از لوله گالوانیزه اقدام به جداسازی لوله‌های گالوانیزه به دو دسته سبک و سنگین کرده است و لیست قیمت لوله گالوانیزه سبک و سنگین را به تفکیک  منتشر می‌کند.

لوله های گالوانیزه عموما در شاخه‌های 6 متری عرضه می‌شوند و لیست قیمت بسیاری از تامین کنندگان لوله گالوانیزه براساس شاخه 6 متری اعلام می‌شود.

اما برخی از تامین کنندگان براساس وزن لوله گالوانیزه اعلام قیمت می‌کنند که در این باره باید وزن دقیق یک شاخه 6 متری از لوله اعلام شود.

شرکت‌های ارائه دهنده لوله گالوانیزه:

لوله های گالوانیزه موجود در ایران بسیار با کیفیت هستند و این شرکت‌ها توانسته‌اند که نیاز پروژه‌های صنعتی و ساختمانی و داخلی را تامین کنند. از جمله شرکت‌های معروف ارائه دهنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لوله های گالوانیزه ساوه
  2. لوله های گالوانیزه سپنتا
  3. لوله های گالوانیزه درپاد

هر سه شرکت مذکور اقدام به تولید لوله گالوانیزه سبک و سنگین می‌کنند.

در مقابل لوله گالوانیزه به روش آبکاری گرم، نوع دیگر از این نوع لوله فلزی وجود دارد که اقدام به تولید لوله گالوانیزه به روش سرد می‌کنند که مطمئنا دارای کیفیت آبکاری گرم نیست.

نوع دیگری از لوله گالوانیزه موجود است که دو سر ابتدا و انتهایی آن دنده‌ای نیست و مخصوص گلخانه است. به دلیل اینکه قرار به عبور هیچ سیالی از آن نیست، ضخامت خیلی مهم نیست و از این دسته لوله فلزی که به لوله گالوانیزه گلخانه‌ ای معروف است برای ایجاد سازه های گلخانه ای استفاده می‌شود و دلیل انتخاب گالوانیزه آن به علت وجود رطوبت بالا در محیط گلخانه است.

لازم به ذکر است که اتصالات گالوانیزه جرج فیشر نیز مناسب برای اتصال بین لوله‌ های گالوانیزه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]