کد: 139805203945812836

خرید زعفران با تضمین اصالت کالا

کد: 139805203945812836

http://bit.ly/31Kd4ht

، قائن , (اخبار رسمی): جدیدا در کنار محصولات کافه زعفران برچسبی تحت عنوان تضمین اصالت کالا دیده می‌شود. وجود این تصویر کنار محصولات کافه زعفران به معنای تضمین اصالت این کالا توسط کافه زعفران است.

خرید زعفران با تضمین اصالت از کافه زعفران.
خرید زعفران با تضمین اصالت کالا

فروشگاه اینترنتی کافه زعفران با بیش از دو سال فعالیت مستمر در زمینه فروش اینترنتی زعفران، زرشک و خشکبار، هم اکنون به یکی از بزرگترین پایگاه‌های آنلاین این محصولات تبدیل شده که علاوه بر اینکه اقدام به عرضه بدون واسطه و مستقیم این محصولات از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان کرده، برای اولین بار به بستری برای انتشار اخبار و مطالب تخصصی در راستای بالا بردن اطلاعات در این باره مبدّل شده است.

جدیدا کافه زعفران در کنار محصولات خود از برچسب تضمین اصالت کالا استفاده می‌کند که نشان دهنده اصالت کالا است.

کالاهایی که دارای این برچسب هستند در صورت وجود هر گونه مشکلی اعم از نداشتن کیفیت لازم، گذشتن تاریخ مصرف محصول و یا تقلبی بودن آن بدون قید و شرط پس گرفته می‌شوند.

همچنین مبلغ پرداختی تماماً عودت داده خواهد شد. افرادی که از راه‌های شناخت زعفران تقلبی آگاهی ندارند می‌توانند با مراجعه به وب سایت کافه زعفران با روش‌های خانگی شناخت زعفران تقلبی آشنا شوند.

همچنین در صورتی که به هر دلیلی از خرید زعفران خود رضایت نداشتند، در صورت عدم باز کردن جعبه می‌توانند تا 7 روز پس از زمان خرید، بسته را بدون هیچ قید و شرطی به کافه زعفران عودت کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کافه زعفران به آدرس cafesaffron.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه زعفران

فروشگاه اینترنتی کافه زعفران با بیش از دو سال فعالیت مستمر در زمینه فروش اینترنتی زعفران ، زرشک و خشکبار، هم اکنون به یکی از بزرگترین پایگاه های آنلاین این محصولات تبدیل شده که علاوه بر اینکه اقدام به عرضه بدون واسطه و مستقیم این محصولات از تولیدکنندگان به دست مصرف کنندگان نموده ، برای اولین بار به بستری برای انتشار اخبار و مطالب تخصصی در راستای بالا بردن اطلاعات در این باره مبدّل شده است. تلاش ما در مجموعه کافه زعفران همواره بر این است که با توجه به دامنه وسیع اجناس بی کیفیت و تقلبی در این محصولات، علاوه بر بالا بردن دانش هموطنان عزیز، محیطی را برای خرید آسان، بدون واسطه و اصیل با قیمت مناسب فراهم آوریم.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار