اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223948612849

شرکت سام سیر نوین کیش، اجاره انواع ماشین در کیش با قیمت مناسب

کد: 139805223948612849

http://bit.ly/2KxLXjT

، کیش , (اخبار رسمی): سام سیر نوین کیش با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه اجازه ماشین در کیش به یکی از برترین شرکت‌ها در این حوزه تبدیل شده است و با قیمت‌های مقرون به صرفه خود نسبت به دیگر شرکت‌ها و همچنین کیفیت بسیار بالای ماشین‌های ارائه شده به هموطنان به عنوان یکی از برترین شرکت‌های اجاره انواع ماشین در کیش یاد می‌شود.

شرکت سام سیر نوین کیش | اجاره  انواع ماشین در کیش با قیمت مناسب
شرکت سام سیر نوین کیش فعال در زمینه اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش

اجاره ماشین در کیش به دلایل متنوعی به ویژه حضور کیش در مختصات دریایی که ارتباط آن را با راه‌های اصلی کشور قطع کرده، یک راه حل کاربردی برای کسانی است که قصد حمل و نقل شخصی در کیش را دارند.

به طور کلی سالانه تعداد زیاد مسافر به کیش می‌روند اما عدم توانایی راحت حمل ماشین‌های شخصی به این شهر باعث شده تا شرکت‌های زیادی خدمات اجاره خودرو را در آن ارائه کنند. کیش سالانه میزبان بیش از 2 میلیون مسافر است.

شرایط محیطی و جوی کیش هم دیگر دلایلی هستند که نیاز به یک خودرو شخصی را برجسته‌تر می‌کنند؛ هر چند کیش جزیره نسبتا کوچکی است اما گردش در آن با توجه به آب و هوای گرم و شرجی که دارد مسلتزم حضور یک خودرو شخصی است تا حمل و نقل را برای افراد ساده‌تر کند.

فارغ از دلایل عمومی عنوان شده، اینکه ورود ماشین‌های خاص خارجی در کیش آزاد است هم دلیل دیگری است که مسافران برای اجاره خودرو اقدام کنند. تجربه رانندگی با ماشین‌های لوکس و یا سوپر اسپرت‌های کم نظیر به تنهایی یک تفریح مهیج به شمار می‌رود.

با یک مقایسه سر انگشتی بین هزینه حمل و نقل با تاکسی‌های کیش و یا اجاره خودرو در کیش می‌توان متوجه شد که با در نظر گرفتن اینکه مسافر در روز به چند محل رفت و آمد می‌کند، هزینه نهایی اجاره خودرو نسبت به استفاده از تاکسی‌ها برای او کمتر خواهد بود.

در ادامه فرایند اجاره خودرو به تفصیل بیان شده است.

انتخاب یک شرکت رنت کار در کیش

اولین گام برای اجاره ماشین در کیش این است که بهترین شرکت که خدمات ایده‌آلی ارائه دهد را در این شهر انتخاب کرد. شرکت‌های فعال در اجاره خودرو کیش بیش از 66 مورد هستند. توصیه می‌شود برای انتخاب بهترین گزینه به موارد زیر توجه شود. البته شرکت سام سیر نوین کیش یکی از شرکت‌های فعال اجاره ماشین در کیش به شمار می‌آید.

  • شرکت مورد نظر دارای مجوزهای لازم از منطقه آزاد کیش باشد
  • شرکت مورد نظر در مجمع رنت کاران عضو باشد
  • دارا بودن دفتر مشخص شرکت رنت کار
  • بررسی دقیق سوابق شرکت مورد نظر
  • پرهیز از اجاره خیابانی خودرو با بررسی سایت، اینستاگرام و دیگر موارد مربوط،
  • نظرات مردم را در خصوص شرکت مطالعه کنید
  • ملاک را برای انتخاب شرکت خدمات و کیفیت کار بگذارید نه قیمت
  • عقد قرارداد رسمی بین شما و شرکت ماشین مورد نظر برای اجاره
  • دارای دفترچه رنت باشد

پس از اینکه یک شرکت معتبر، برای اجاره ماشین در کیش پیدا شد، باید خودرو مورد نظر را انتخاب کرد. به طور کلی خودروهای اجاره‌ای در کیش به پنج دسته تقسیم بندی می‌شوند:

  1. ماشین‌های اقتصادی
  2. ماشین‌های اسپرت و کروک
  3. ماشین‌های شاسی بلند
  4. ماشین‌های لوکس
  5. ماشین‌های ون

اجاره ماشین ارزان در کیش با قیمت‌های مناسب

بهترین گزینه برای کسانی که قصد دارند با صرف هزینه پایین یک خودرو برای انجام امور شخصی خود در کیش اجاره کنند، ماشین‌های اقتصادی است.

خودروهایی مانند هیوندای اکسنت یا کیا سراتو در دسته خودروهای ارزان قیمت برای اجاره در کیش قرار می‌گیرند که قیمت یک روز اجاره آنها حدود 250.000 تا 500.000 تومان است.

اجاره ماشین کروک و اسپرت در کیش

رانندگی با ماشین‌های اسپرت و یا کروک به خودی خود یک تفریح عالی برای افراد به ویژه علاقه‌مندان به خودرو به شمار می‌رود. جزیره کیش امکان تجربه کردن رانندگی با این دسته از خودروها را با هزینه‌ای مناسب به ارمغان آورده است.

خودروهای خاصی مانند موستانگ یا کامارو مواردی هستند که در این دسته قرار می‌گیرند و اجاره روزانه آنها حدود 1.000.000 تومان است.

اجاره ماشین شاسی بلند در کیش به چه شکل است؟

خودروهای شاسی بلند، راحتی بیشتری را برای تعداد نفر بیشتری به همراه می‌آورند. برای مثال عموم خودروهای شاسی بلند به راحتی و به دور از هرگونه ناراحتی 5 تا 7 فرد را در خود جای می‌دهند.

اجاره خودرو شاسی بلند در کیش هزینه نسبتا کمتری از خودروهای اسپرت دارد. برای مثال اجاره یک اسپرتیج در کیش روزانه حدود 300.000 تومان هزینه دارد.

اجاره خودرو لوکس در کیش

کیش امکان رانندگی با خودروهای خاص و کم نظیر لوکس را برای افراد ایجاد کرده است. لذت استفاده از این دسته خودروها در کنار راحتی و ایمنی بالای آنها تبدیل به یک انتخاب عالی برای بسیاری از علاقه‌مندان شده است.

خودروهایی مانند بنز، کادیلاک و رنجروور نمونه‌هایی از خودروهای لوکس می‌باشندکه در کیش قابل دسترسی هستند. هزینه اجاره روزانه این خودروها حدود 1.500.000 تومان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت novinrent.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سام سیر نوین کیش

شرکت سام سیر نوین کیش جزو برترین شرکت های ارائه ماشین در شهر کیش می باشد و به صورت کاملا منصفانه اقدام به ارائه خدمات می کند. شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از ۱۰ سال سابقه در جزیره زیبای کیش.سام سیر با بیش از ۲۵ ماشین آماده ارائه خدمات به مشتریان خود میباشد. شرکت سام سیر دارای مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش میباشد. همچنین تمامی فعالیت های شرکت زیر نظر مجمع رنت کاران میباشد. شماره ثبت:۱۰۷۶۹

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]