اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223950412854

 آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره وب و موبایل ایران در اصفهان

کد: 139805223950412854

http://bit.ly/31zSY9q

، (اخبار رسمی): علاقه مندان با حضور در این رویداد می‌توانند با فضای حرفه‌ای کسب و کارهای موفق و همینطور مدیران آنها آشنا شوند و از نزدیک با آنها ملاقات کنند.

 آخرین فرصت ثبت‌نام در رویداد اصفهان جشنواره وب و موبایل ایران
 آخرین فرصت ثبت‌نام در جشنواره وب و موبایل ایران در اصفهان

جشنواره وب و موبایل ایران که قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویداد عرصه فناوری و کسب و کارهای نوپا در ایران محسوب می‌شود، در اقدامی برای کمک به رشد اکوسیستم استارتاپی در سراسر ایران برای اولین بار به غیر از تهران در شهرهای دیگری نیز در قالب کنفرانس‌های یک روزه اقدام به برگزاری این رویداد کرده است.

در این رویدادها سخنرانی‌ها و پنل‌هایی با حضور مدیران کسب و کارهای موفق بومی استان و همینطور تهران برگزار خواهد داشت. همچنین سه کسب و کار برتر استان اصفهان معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

با حضور در این رویدادها می‌توان با فضای حرفه‌ای کسب و کارهای موفق و همینطور مدیران آنها آشنا شود و از نزدیک با آنها ملاقات کرد.

با افراد با انرژی و علاقمند به حوزه استارتاپی استان آشنا شد و ارتباطات تازه‌ای ساخت و فرصت فوق‌العاده‌ای برای شبکه‌سازی داشت.

رویداد اصفهان در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه و در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد. از جمله سخنرانان این رویداد می‌توان به ژوبین علاقبند مدیرعامل اسنپ، شایان شلیله دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران، میلاد احرام‌پوش مدیر جی اس ام و بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران، علی آجودانیان بنیان گذار ویرگول و... اشاره کرد. 

علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور می‌توانند تا روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]