اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805223950612857

محصول تازه گروه تولیدی مجلل پلاستیک رونمایی شد

ارائه سفره شفاف طرح‌دار به بازار پلاستیک و صنایع وابسته

کد: 139805223950612857

http://bit.ly/31Cvxfv

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه تولیدی مجلل پلاستیک با نام سفره شفاف طرح دار مجلل در دفتر مرکزی مجموعه رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه سفره شفاف طرح دار  به بازار  پلاستیک و صنایع وابسته
ارائه سفره شفاف طرح‌دار به بازار پلاستیک و صنایع وابسته

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی مجلل پلاستیک، 21 مرداد 1398، دفتر مرکزی مجموعه هم زمان با عید سعید قربان میزبان رونمایی از سفره شفاف طرح دار، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه سفره‌های یک‌بار مصرف ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بی رنگی و طرح‌های خاص و جذاب را ارائه کند تا این خدمت تازه زیبایی، کارایی و تناسب با همه محیط‌ها را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سفره شفاف طرح دار مجلل دارای ابعاد 12 متر و در عرض 120 سانتیمتر است و می‌تواند باعث تبدیل شدن سفره به یک رومیزی خاص و زیبا  شود.

مهدی زاده مدیرعامل گروه تولیدی مجلل پلاستیک، تولید این محصول را نتیجه چندین ماه کارشناسی و بررسی نیاز مشتریان مجموعه و کار در این مجموعه تولیدی دانست و گفت: آماده سازی مواد اولیه و طرح‌های مورد نظر برای تولید این محصول از بهمن ماه سال 1397 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را از 22 مرداد ماه 1398 اعلام و ادامه داد: مدیران و مجموعه نمایندگی‌های مجلل پلاستیک در شهرهای مختلف کشور عزیزمان برای شناخت بیشتر محصول جدید مجموعه می‌توانند از راه‌های مختلف برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشند. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مجلل پلاستیک به آدرس mojalalplastic.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تولیدی مجلل پلاستیک

ما در شرکت مجلل پلاستیک برآن شدیم تا با تلفیق هنر با بهترین و مدرن ترین دستگاه های صنعتی روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه محصولاتی بی نظیر، منحصر به فرد و متناسب با تمام سلیقه ها تولید کنیم و رعایت موارد بهداشتی را در تمام فرآیند های تولیدی خود لحاظ کنیم.شرکت تولیدی مجلل پلاستیک با سابقه‌ی طولانی در عرصه‌ی تولید محصولات پلاستیکی توانسته تا خود را به‌عنوان یکی از برترین برندها در این حوزه معرفی نماید. “هدف ما ارائه محصولات با کیفیت می‌باشد”

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]