اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805233954410469

فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی

کد: 139805233954410469

http://bit.ly/31KiTLy

، تهران , (اخبار رسمی): در اپلیکیشن و وب‌سایت فول‌فکر می‌توان در هر زمان و هر مکان به صورت کاربر ناشناس با مشاوران و روانشناسان در محیطی امن و کاملا خصوصی چت کرد یا تماس صوتی برقرار کرد.

فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی
فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی
فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی
فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی
فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی
فول‌فکر، مشاوره آنلاین روانشناسی

هنگامی که شخصی به مشکلی برمی‌خورد، اولین راهکاری که به ذهنش می‌رسد، مشورت گرفتن از آدم‌های اطراف خود است یا جستجو در فضای مجازی. اما اینکه این راهکارهایی که به شخص توصیه می‌شوند چقدر به درد او می‌خورد و تخصصی هستند یا نه معلوم نیست!

گاهی هم افراد با اشتراک گذاشتن مشکلات در فضای مجازی به دنبال راهی برای حل مشکلات خود هستند.

انسان‌ها معمولا به چیزی که در معرض دیدشان است اهمیت بیشتری می‌دهند. به همین جهت هنگامی که به دردهای فیزیکی و جسمی مبتلا می‌شوند، به سرعت نسبت به درمان آن اقدام می‌کنند. اما دردها و مشکلات روحی خود را نادیده می‌گیرند و حتی متوجه آن نمی‌شوند.

انسان‌ها مشکلات روحی را نادیده می‌گیرند

از دلایل نادیده گرفتن مشکلات روحی می‌توان به وجود این تصور اشتباه که در بین افکار عمومی رایج است اشاره کرد که هر کس که به روانشناس مراجعه می‌کند، حتما باید مشکلات روانی شدید داشته باشد! ولی در دنیای پرتنشی که افراد در آن زندگی می‌کنند، حتی افراد سالم هم نیاز به روانشناس دارند تا همواره از سلامت روحی برخوردار باشند. از دلایل دیگر می‌توان به در دسترس نبودن مشاور، دور بودن مسیر، ترافیک فراوان و هزینه‌ی بالای جلسات مشاوره حضوری اشاره کرد.

7 مزیت مشاوره آنلاین در فول‌فکر

- مقرون به صرفه بودن:

در مشاوره آنلاین، به لطف تکنولوژی تا حدود 70درصد فقط از هزینه‌های مشاوره کاسته می‌شود. حتی در موارد دیگر مثل نگرانی‌های ناشی از صرف هزینه و زمان برای رفت و آمد، به وقت نرسیدن و از دست دادن جلسه، ترافیک و… را نیز می‌توان نداشت.

- امنیت جلسات مشاوره:

گفتگوی شخص و روانشناس رمزگذاری می‌شوند و فقط بین آنها خواهد ماند و همه می‌توانند مطمئن باشند که هیچکس از جزئیات مکالمه او و روانشناس با خبر نخواهد شد.

- ناشناس ماندن هویت:

همه می‌توانند با ورود ناشناس به فول‌فکر، بدون ثبت اطلاعات خود از سرویس استفاده کنند.

- حذف بعد مکانی و زمانی:

پیش آمده است که شخصی در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که نیاز به تصمیم‌گیری و مشورت سریع دارد اما در مکان و زمانی نیست که بتواند از یک متخصص کمک بگیرد. در این مواقع او تنها با به همراه داشتن موبایل، تبلت یا لپتاپ و اتصال به اینترنت، در هر ساعتی از شبانه روز می‌تواند پشتیبانی یک متخصص را همراه خود داشته باشد و مشکلات خود را با او درمیان بگذارد.

- مشاوره از طریق چت یا تماس صوتی:

در فول فکر همه می‌توانند از دو طریق مشاوره به صورت چت یا تماس صوتی با مشاور و متخصص خود مشورت کنند.

- رزرو جلسه‌ مشاوره:

جلسات بعدی مشاوره را نیز می‌توان در هر زمانی که مقدور است تنظیم کرد.

- مناسب برای خانم‌های خانه‌دار:

خانم‌هایی که خانه‌دار هستند ممکن است به علت وقت کمی که در منزل دارند خیلی راحت نتوانند از خانه خارج شوند در نتیجه به راحتی می‌توانند برای حل مشکلات خود از مشاورین آنلاین روانشناسی کمک بگیرند.

مشاوره روانشناسی آنلاین تا چه حد موثر است؟

تحقیقات فراوانی نشان داده‌ که مشاوره از راه دور و آنلاین به اندازه‌ی مشاوره حضوری و در برخی موارد حتی بیشتر از آن موثر است. در بسیاری از اختلالات رایج مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و … ، روند اثربخشی مشاوره روانشناسی آنلاین بسیار خوب گزارش شده است و تفاوتی با مشاوره حضوری وجود ندارد.

افراد زیادی هستند که با مشکلاتی از قبیل حمله‌ی پانیک، انواع فوبیاها، افسردگی و اختلالات وسواسی درگیر هستند و یکی از عوارض اختلال آنها این است که خارج شدن از منزل و مراجعه کردن به روانشناس برای‌شان بسیار دشوار است. مشاوره روانشناسی آنلاین می‌تواند طول مدت ابتلا به اختلال را به نحو چشمگیری کاهش دهد.

موضوع مهم دیگر بحث فرهنگی است. برای نمونه افراد در ایران تقریباً از آموزش‌های جنسی و مهارت‌های زندگی محروم هستند در حالی‌که در بسیاری از کشورهای دیگر، این آموزش‌ها بخشی از نظام آموزشی و تحصیلی است. در طول فعالیت فول فکر مشاهده شده است که زوج‌ها، سوالاتی ذهن‌شان را مشغول کرده است اما بنا به دلایل فرهنگی، تاکنون نتوانسته‌اند به راحتی و آسودگی خیال سوالات خود را مطرح کنند. همچنین بسیاری از این زوج‌ها مطرح کرده‌اند که اگر فضای آنلاین و یا حتی ناشناس وجود نداشت مشخص نبود که تا چه مدت دیگر با این سوالات درگیر بودند و زندگی‌شان تحت تاثیر بود.

خدمات فول‌فکر چیست؟

مشاوره آنلاین روانشناسی فول‌فکر علاوه بر مزایای مذکور،‌ براساس نیازهای همه، پلتفرمی را فراهم کرده که خدمات روانشناسی و مشاوره را بر بستر اینترنت ارائه می‌کند و انواع خدمات مشاوره و روانشناسی از قبیل درمان افسردگی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج، مشاوره جنسی، مشاوره اعتیاد، مشاوره تحصیلی، مشاوره طلاق، درمان استرس و اضطراب، مشاوره روابط عاطفی، مشاوره انواع اختلالات روانی و آموزش مهارت‌های زندگی را به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز در اختیار عموم قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فول فکر

مشاوره آنلاین روانشناسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]