اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805243956712126

آشنایی با انواع دوربین‌های مخفی ریز

کد: 139805243956712126

http://bit.ly/31Nk3Go

، تهران , (اخبار رسمی): یک دوربین ریز (مخفی) دستگاهی است که قادر به ضبط ویدیو و گاهی صوت از یک مکان بدون نیاز فرد خاصی است و به قدری کوچک و ریز است که از دید همگان پنهان است.

دوربین مخفی ریز
دوربین مخفی ریز

دوربین های ریز اگرچه گاهی اوقات برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما عمدتا برای فعالیت‌های نظارتی استفاده می‌شوند. دوربین‌های ریز برای مراقبت از کودکان، گاهی اوقات به عنوان دوربین‌های پرستار بچه شناخته می‌شوند و همچنین می‌تواند به عنوان جاسوس در موارد غیر قانونی استفاده شود.

دوربین ریز مخفی معمولا به عنوان اجسام معمولی در محیط کسب و کار یا خانه مبادله می‌شوند.

انواع دوربین‌های ریز وجود دارد و برخی دیگر به طور خاص برای محیط‌های خاص طراحی شده‌اند. این دوربین‌ها می‌توانند سیم دار یا بی سیم باشند. یک دوربین ریز سیمی به یک دستگاه ذخیره سازی متصل می‌شود، در حالی که بی سیم فایل ضبط شده را به گیرنده در شعاع کوچک انتقال می‌دهد.

دوربین‌های ریز در حفاظت، ایمنی و حتی تحقیقات بسیار کمک کرده‌اند. آنها اغلب توسط اجرای قانون و حتی در محیط‌های کاری استفاده می‌شوند تا شواهدی از سرقت یا سوء رفتار ارائه کنند. افسران امنیتی از این دوربین‌ها برای نظارت بر فعالیت‌ها و سناریوها استفاده می‌کنند که اغلب با تجهیزات صوتی و تصویری استاندارد امکان پذیر نیست.

طراحی دوربین مخفی ریز 

شاید در نگاه اول به خاطر کوچک بودن این دوربین‌ها این فکر به ذهن بیاید که چطور دوربین به این کوچکی چنین کارایی‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند. 

در نگاه اول می‌توان گفت که با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز وسایل الکترونیکی پیشرفته تر و قدرتمند تر می‌شوند، از طرفی هر چقدر تراشه‌ها یا کیت‌های مورد استفاده در این دوربین‌ها کوچک‌تر باشد هم از لحاظ مواد اولیه به نفع شرکت تولید کننده است و هم از لحاظ کارایی چرا که امروزه تراشه‌های کوچک به طور کامل می‌توانند کارایی مناسب و کافی را داشته باشند و از طرفی سایز کوچک این دوربین‌ها مستلزم این موضوع است که از تراشه‌های کوچک در این دوربین‌ها استفاده شود.

در عین حال این تراشه‌های فوق حرفه‌ای نه تنها کارایی قدرتمندی دارند، بلکه از عمر بالاتری برخوردار هستند، ولی این کوچک بودن معایبی نیز دارد، به عنوان مثال این تراشه‌های کوچک به خاطر کوچک بودن  به سختی قابل تعمیر هستند و تعمییرات آنها بسیار تخصصی است.

البته کمپانی مینی دی وی پرو  دارای تعمیرکارانی است که توانایی تعمیر تمامی مدل‌های این دوربین‌ها را دارند.

شکل و نوع این دوربین‌ها بسیار متخصصانه طراحی شده است  و شکل این دوربین‌ها در کارایی این دوربین‌ها تاثیرات زیادی دارد به عنوان مثال در دوربین‌های QQ6 طراحی خاص بدنه‌ی آنها باعث شده که 6 LED برای دید در شب در آنها تعبیه شده باشد که همین موضوع باعث می‌شود که در این دوربین با این ابعاد بسیار کوچک، تکنولوژی دید در شب بسیار قدرتمندی وجود داشته باشد.

انواع دوربین ریز مخفی

  • دوربین ریز داخل کفش (دوربین مخفی کا.گ.ب)
  • دوربین ریز حسگر‌های دود
  • دوربین ریز داخل دستمال کاغذی
  • دوربین ریز داخل تفنگ الکی
  • دوربین ریز داخل ریموت کنترل
  • دوربین ریز خودکاری
  • دوربین ریز 1.2 مگاپیکسلی
  • دوربین QQ5
  • دوربین همه کاره فوق حر فه ای GPS دار 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مخفی ریز می‌توانند به سایت مینی دی وی به آدرس www.minidvpro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]