اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805263959612774

با توجه به الزام شرکت‌های بورسی به مدیریت ریسک از 31 شهریور

اولین همایش مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس برگزار می‌شود

کد: 139805263959612774

http://bit.ly/31JF8kJ

، تهران , (اخبار رسمی): اولین همایش مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس با توجه به الزام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی به اعمال مدیریت ریسک در 4 مهرماه برگزار خواهد شد.

اولین همایش «مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس» برگزار می‌شود
شرکت توسعه امید ایرانیان تماکو

به گزارش مرکز روابط عمومی همایش «مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس» از 31 شهریورماه سال 1398 شرکت‌های فعال بورسی و فرا بورسی ملزم به اعمال مدیریت ریسک در مجموعه فعالیت‌های خود هستند اما نه‌تنها بسیاری از این شرکت‌ها که بسیاری از فعالان عرصه بورس هم با این مفهوم و شیوه مدیریتی آشنایی چندانی ندارند و این نقص می‌تواند خلل جدی در اعمال مدیریت ریسک ایجاد کند.

به‌منظور برطرف کردن این مشکل قرار است اولین همایش «مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس» در تاریخ 4 مهرماه در سالن سازمان انتشارات سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی تهران برگزار شود.

آرش نحوی دبیر  همایش «مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس» با اعلام این خبر گفت: «از آنجا شرکت‌های بورسی شناخت چندانی نسبت ‌به موضوع مدیریت ریسک ندارند یا هنوز به اهمیت آن پی نبرده‌اند شرکت توسعه مدیریت آتیه ایرانیان (تماکو) تصمیم به برگزاری این همایش گرفته است و مدیران شرکت‌های بورسی برای اطلاع بیشتر از نحوه حضور در این همایش و جزییات بیشتر درباره برگزاری آن می‌توانند به وب‌سایت tomaaco.com مراجعه کنند یا با شماره‌های ۸۸۵۴۴۲۶۱ تماس بگیرند.

به گفته نحوی شرکت «توسعه مدیریت آتیه امید ایرانیان» بانام اختصاری «تماکو» با توجه به سوابق و نیروهای مجربی که در اختیار دارد، آموزش و اجرای مدیریت ریسک به مدیریت شرکت‌ها را به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی خودش تعریف کرده است.

دبیر همایش «مدیریت ریسک در ایران و الزامات بورس» درعین‌حال اعمال مدیریت ریسک را برای شرکت‌های فعال در بازار سرمایه با توجه به بحران‌های اقتصادی یکی دو سال گذشته اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و گفت: «شرایط اقتصادی کشور بسیار پر ریسک بوده و خواهد بود و به همین منظور شرکت با استفاده از شناسایی ریسک می‌توانند تهدیدهای فراوانی را که در دستیابی به اهداف آن‌ها وجود دارد، مدیریت کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه شرکت توسعه مدیریت آتیه امید ایرانیان (تماکو) با اعمال مدیریت ریسک در شرکت‌های بورسی و فرا بورسی و همچنین شرکت‌های زیرمجموعه آن‌ها، میزان خطر پذیری به‌شدت کاهش‌یافته و در برابر هر بحران احتمالی مالی آماده خواهند بود یا به عبارتی آن‌ها در برابر عوامل بازدارنده توسعه‌ای مقاوم خواهند شد.

به گفته نحوی، حسابرسی داخلی یکی از ابزارهای مهم برای مدیریت ریسک بوده و در این زمینه شرکت تماکو موفق شده با اجرای مدل کوزو(coso) در مدیریت ریسک در بعضی از شرکت‌های کشور، به آن‌ها در عبور از بحران‌های مدیریتی کمک کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت توسعه امید ایرانیان به آدرس tomaaco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت توسعه امید ایرانیان

شرکت توسعه مدیریت آتیه امید ایرانیان در تاریخ 21/01/1396 به صورت شرکت سهامی خاص با سرمایه 100 میلیون تومان تاسیس شده و طی شماره 508198 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به ثبت رسیده است. نشانی مرکز اصلی شرکت، تهران- خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، کوچه یکم، پلاک 2 طبقه اول می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار