اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980527396275162

از زمان‌های پِرت‌، سکوی پرتاب بسازیم!

کد: 13980527396275162

http://bit.ly/31KkTnd

، تهران , (اخبار رسمی): می‌توان از زمان‌های پِرت‌ برای «یادگیری» استفاده کرد. کافی‌‌ است هم‌زمان در اتوبوس یا مترو، هندزفیری را داخل گوش‌‌ گذاشت و فایل آموزشی صوتی که از قبل در تلفن‌ ذخیره شده را اجرا کرد.‌

از زمان‌های پِرت‌مان، سکوی پرتاب بسازیم!
فروشگاه اینترنتی؛ بسته‌های آموزشی مدیر اینفو

زمان‌های پِرت‌ می‌توانند با یادگیری و تسلط بر دانش و مهارت روز به سکوی پرتاب تبدیل شوند

گاهی فرصتی برای مطالعه و خط کشیدن زیر نکات کلیدی نیست. گاهی فرصتی برای حضور در یک دوره‌ آموزشی وجود ندارد. شرایط و نوع زندگی‌ ناگزیر به‌گونه‌ای است که افراد زمان‌های زیادی را در مسیر رفت‌و‌آمد به محل کارشان سپری و دقایق زیادی را صرف انتظار در ایستگاه مترو و اتوبوس یا توقف پشت چراغ قرمز می‌کنند.

زمان‌های طلایی که به‌جای پِرت شدن می‌توانند تبدیل به سکوی پرتاب شوند.

می‌توان از این زمان‌های پِرت‌ برای «یادگیری» استفاده کرد. کافی‌‌ است از بسته‌های آموزشی مدیر اینفو کمک گرفته شود. این بسته‌ها با ارایه فایل‌های آموزشی در قالب‌های متنوع و با موضوعاتی نظیر کارآفرینی و کسب و کار،‌ مدیریت، موفقیت و توسعه فردی و ... ، فرصت یادگیری در هر زمان و مکان را با صرف هزینه‌ای مناسب برای همه فراهم می‌کنند.

بنابراین کافی است هندزفیری را داخل گوش‌‌ گذاشت و در اتوبوس، مترو یا تاکسی و پیاده روی فایل آموزشی صوتی که از قبل در تلفن‌ ذخیره شده است را اجرا یا ویدیوی آموزشی کوتاهی را تماشا کرد. به‌علاوه می‌توان جزوات آموزشی و فایل ارایه موضوعات آموزشی را به صورت پاورپوینت دریافت و در تلفن همراه‌ ذخیره کرد.

همه می‌توانند با کمی تمرکز همچنان که در تاکسی، اتوبوس یا مترو به مقصد نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند، ذهن‌ خود را هم سوار بر محتوای بسته‌های آموزشی مدیراینفو به مقصد یادگیری نزدیک‌ و نزدیک‌تر کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر اینفو

پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران (مدیر اینفو) ارائه‌دهنده تازه‌ترین رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف، گزارشات، کنفرانس‌ها و ویدئوهای مفید در حوزه مدیریت و کارآفرینی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح