اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000531538965162

«تسلا بات» روزی کارهای «خسته کننده» انسان ها را انجام می دهد!

کد: 14000531538965162

https://bit.ly/3gscNcN

، تهران , (اخبار رسمی): با ربات تسلا آشنا شوید، رباتی انسان نما که به گفته ی ایلان ماسک، روزی قرار است کارهای «خسته کننده» انسان ها را انجام دهد!

«تسلا بات» روزی کارهای «خسته کننده» انسان ها را انجام دهد!
تسلا بات؛ ربات انسان نما

در آینده ای نزدیک، انجام کارهای بدنی، یک انتخاب خواهد بود!

ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا اعلام کرد این شرکت خودروسازی ربات‌های انسان نما می‌سازد. ماسک در رویداد AI Day از ربات «تسلا بات» با قد ۵.۸ فوت و ۱۲۵ پوند وزن رونمایی کرد.

به گفته او این ربات به جای صورت مجهز به نمایشگری خواهد شد که اطلاعات را نشان می‌دهد. همچنین ربات مذکور می‌تواند وزنی معادل ۱۵۰ پوند را از زمین بلند کند و وزن ۴۵ پوند را جا به جا کند. هرچند تسلا بات فقط می‌تواند با سرعت ۵ مایل برساعت حرکت کند.

ماسک گفت: «تسلا بات، نمونه ی اولیه ای است که می بایست در طی یک سال آینده در دسترس عموم قرار گیرد، این ربات برای حذف کارهای تکراری و البته خسته کننده طراحی شده است، مانند خم شدن برای برداشتن چیزی از روی زمین، یا حتی رفتن به فروشگاه برای خرید مواد غذایی. اساسا در آینده ای نزدیک، انجام کارهای بدنی، یک انتخاب خواهد بود.» ماسک عقیده دارد که تسلا بزرگترین شرکت رباتیک جهان است، او می گوید: «اتومبیل های ما در اصل ربات های نیمه هوشمند روی چرخ هستند.» این عقلانی است که نرم افزار را روی یک ربات انسان نما به کار ببریم.

مدیر ارشد اجرایی تسلا نمایشی بصری از ظاهر ربات در آینده را نشان داد. البته این خودروساز هنوز نمونه واقعی و کاربردی ربات را نساخته است. به گفته ماسک نمونه اولیه تسلا بات سال آینده ساخته می‌شود.

منبع: مدیر اینفو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیر اینفو

پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران (مدیر اینفو) ارائه‌دهنده تازه‌ترین رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف، گزارشات، کنفرانس‌ها و ویدئوهای مفید در حوزه مدیریت و کارآفرینی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]