اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980527396640134

لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا

کد: 13980527396640134

http://bit.ly/31Q0X23

، تهران , (اخبار رسمی): لوله مانیسمان به آن دسته لوله فلزی گفته می‌شود که در فرایند ساخت و تولید آن از هیچ درز جوشی استفاده نشده است. لوله مانیسمان را از شمش توپر فولادی تولید می‌کنند، لوله‌های فلزی تولید شده به روش مانیسمان دارای لیست قیمت بالاتری نسبت به لوله های درزدار هستند.

لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا
لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا
لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا
لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا
لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا
لیست قیمت به روز لوله مانیسمان در سایت پایپ کالا

پایپ کالا به عنوان واردکننده لوله مانیسمان در ضخامت و سایزهای متفاوت، منتشرکننده لیست قیمت لوله مانیسمان در سایت فروش خود است.

ضخامت های لوله مانیسمان

لوله مانیسمان کربن استیل طبق استاندارد ابعادی ASME B16.9 دارای ضخامت‌های متفاوتی است که بر مبنای Sch سنجیده می‌شوند و به این صورت است که این مبنا (Sch) از  Sch5 شروع شده و تا مبنای Sch10 ،Sch20 ،Sch40،S ch80 و... ادامه می‌یابد که بدیهی است که هر چه مقدار عدد کنار Sch زیاد شود، نشان از افزایش ضخامت لوله مانیسمان می‌دهد. ضخامت‌های متداول در بازار لوله و اتصالات ایران ضخامت‌های Sch40 و Sch80 است و دیگر ضخامت‌های پرمصرف در پروژه‌های داخلی ساختمانی Sch20 و Sch30 است که با نام مانیسمان سبک شناخته می‌شوند.

پایپ کالا در بخش لوله فلزی دارای لیست قیمت لوله مانیسمان سبک و لیست قیمت لوله مانیسمان رده 40 و رده 80 است.

مبنای لیست قیمت لوله های مانیسمان در سایت پایپ کالا براساس واحد شاخه 6 متری است. زیرا تولید نرمال و موجودی نرمال لوله های مانیسمان و همچنین دیگر لوله های فلزی براساس شاخه 6 متری آن است و بهتر است که لیست قیمت لوله های مانیسمان براساس شاخه 6 متری باشد.

برندهای لوله مانیسمان در ایران

در بازار لوله و اتصالات ایران بدین گونه است که لوله های مانیسمان در دو دسته کلی تولید داخلی و وارداتی هستند.

شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران عبارتند از:

گروه ملی فولاد اهواز:

حتما تاکنون لوله مانیسمان اهوازی به گوشتان خورده است، این کارخانه اقدام به تولید لوله مانیسمان در ضخامت سبک و Sch40 می‌کند که محدوده سایزی تولیدی آن از ½  اینچ تا 6 اینچ است و در سایزهای بالاتر از 6 اینچ اقدام به تولید نمی‌کند. از این رو لیست قیمت لوله های مانیسمان اهواز در سایت پایپ کالا موجود است.

شرکت کاوه دقیق ایرانیان:

شرکت کاوه دقیق ایرانیان دومین کارخانه تولیدکننده لوله مانیسمان در ایران است که روتین تولیدی این کارخانه در ضخامت رده 40 (Sch40) و تا سایز 4” اینچ است که محدودیت سایز و ضخامت این نوع برند از لوله مانیسمان وجود دارد.

حال تمام پروژه‌های ساختمانی و مخصوصا صنعتی نیاز به لوله های مانیسمان در سایزهای بالا دارند که با عدم حضور برندهای ایرانی لوله مانیسمان، لوله‌های وارداتی جایگزین می‌شوند.

مبدا بیشتر واردات لوله های مانیسمان خارجی از کشور چین است که علاوه بر کیفیت مناسب دارای موجودی در تمام سایزها است. برندهای های تای و جی اس تی از جمله برندهای لوله مانیسمان وارداتی چین است که در بازار لوله و اتصالات ایران موجود هستند.

لیست قیمت لوله های مانیسمان چین در ضخامت‌ها و سایزهای متفاوت در سایت پایپ کالا موجود است.

تفاوت لوله مانیسمان با لوله درزدار:

تفاوت اصلی لوله مانیسمان با لوله درزدار در نحوه فرایند تولید آن است که در طول لوله مانیسمان از هیچ‌گونه درزجوشی استفاده نشده است ولی در ساخت لوله درزدار که از خم کردن ورق فولادی و جوش دادن درزهای به هم رسیده آن به دست می‌آید از خط جوش استفاده شده است.

لوله درزدار

خط جوشکاری نقطه ضعف لوله فلزی محسوب می‌شود زیرا نسبت به قسمت‌های دیگر لوله دارای تحمل فشاری و دمایی کمتری هستند، از این رو فرایند تولید لوله درزدار به مراتب راحت‌تر و سریع‌تر از لوله مانیسمان است و به همین علت لیست قیمت لوله درزدار پایین‌تر از لیست قیمت لوله مانیسمان است.

لوله درزدار موجود در بازار لوله و اتصالات ایران همگی مربوط به کارخانه‌ها و شرکت‌های داخلی است که عبارتند از لوله درزدار سپاهان، لوله درزدار سپنتا و... .

پایپ کالا به عنوان تامین کننده لوله، اتصالات و شیرآلات پروژه‌ها آماده همکاری با تمام پروژه‌ها و همکاران است. برای اطلاع از نحوه همکاری، لیست قیمت محصولات و مشخصات فنی محصولات می‌توان به سایت پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com مراجعه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]