اطلاعات تماس
  • 021775*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805273967212902

تا ۵۰ درصد تخفیف برای کلیه محصولات فیلیپس اونت از روز عید غدیر خم

کد: 139805273967212902

http://bit.ly/31JllSs

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت عیدغدیر خم به مدت یک هفته تا ۵۰ درصد تخفیف برای کلیه محصولات فیلیپس اونت در نظر گرفته شده است.

تخفیف‌ تا ۵۰ درصدی کلیه محصولات فیلیپس اونت از روز عید غدیر خم
لیوان نی دار فیلیپس اونت

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترتی اونت استور، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات فیلیپس اونت به مناسبت عیدغدیر خم و به مدت یک هفته از روز عید آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند محصولات شامل تخفیف را از طریق سایت www.avent-store.com تهیه کنند.

محمدحسین وهابی، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اونت استور، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات فیلیپس اونت فراهم شود.»

وی همچینین به تشریح جزئیات بیشتری در این مورد پرداخت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی اونت استور به ادرس www.avent-store.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اونت استور

اَونت اِستور تلاش می کند تا دستیاری همراه برای مادران باشد. ما کاملا به وظایف متعدد مادران در طول شبانه روز آگاهیم. در این راستا کلیه ی امکانات را در حد توان برای راحت تر شدن خرید شما بکار گرفته ایم. ایجاد پیج اینستاگرام (مهر ماه ۱۳۹۶)، طراحی وب سایت (اسفند ماه ۱۳۹۶)، ایجاد انواع راه های ارسال اعم از پستی (حداکثر ۲۴ ساعته)، فوری (حداکثر ۲ ساعته - در تهران- ) با پیک، برقراری ارتباط درگاه های پرداخت اینترنتی مانند آپ، سداد و ... تنها و تنها با هدف تسهیل فرآیند خرید در زمان کوتاه برای شما مهیا شده است.

اطلاعات تماس
  • 021775*****
[نمایش اطلاعات]