اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980531397566094

گزارش فصل دوم سال 2019 غول آنتی ویروس ترندمیکرو منتشر شد

کد: 13980531397566094

http://bit.ly/320ZfLp

، تهران , (اخبار رسمی): غول امنیتی و آنتی ویروس ترندمیکرو جدیدترین گزارش مالی و فنی خود را که مربوط به فصل دوم سال 2019 است را منتشر کرد.

گزارش فصل دوم سال 2019 غول آنتی ویروس ترندمیکرو ( Trend Micro ) منتشر شد.
شرکت آنتی ویروس ترندمیکرو ( پی سی سیلین )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، غول امنیتی و آنتی ویروس ترندمیکرو جدیدترین گزارش عملکرد مالی و فنی خود را که مربوط به فصل دوم سال 2019 است را منتشر کرد.

براساس جدیدترین گزارش ترندمیکرو (Trend Micro) که یکی از رهبران ارائه دهنده راه حل‌های امنیت سایبری است، رشد 3 درصدی را براساس نرخ ثابت ارز تجربه کرده که ناشی از رشد در بخش حفاظت از زیرساخت‌های هیبریدی است.

براساس گزارش ترندمیکرو در فصل دوم سال 2019، میزان فروش خالص 39 میلیارد و 988 میلیون ین ژاپن (364 میلیون دلار آمریکا)، درآمد عملیاتی 8 میلیارد و 980 میلیون ین ژاپن (81 میلیون دلار آمریکا) و درآمد خالص 6 میلیارد و 746 میلیون ین ژاپن (61 میلیون دلار آمریکا) بوده است.

ترندمیکرو پیش‌بینی کرده مجموع فروش این شرکت در سال 2019 به یک‌میلیارد و 532 میلیون دلار آمریکا برسد.

گزارش کامل ترندمیکرو را که شامل لیست ثبت اختراعات فصل دوم سال 2019، جوایز و رتبه‌های کسب شده در این فصل در بخش‌های مختلف مانند امنیت موبایل، امنیت کلود (سرویس‌های ابری)، امنیت دیتاسنترها و همکاری با شرکت‌های فناوری مانند NTT Docomo ،VivoTek و MOXA است را می‌توان از این لینک مشاهده کرد.

سابقه عرضه آنتی ویروس‌های ترندمیکرو که با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود به سال 1387 برمی‌گردد که شرکت دورانتاش اقدام به معرفی و عرضه آنتی ویروس‌ها و دیگر محصولات این کمپانی مطرح ژاپنی-بین‌المللی کرد.

هم اکنون بیش از 500 هزار شرکت از محصولات ترندمیکرو استفاده می‌کنند و ده‌ها غول فناوری مانند زیمنس، سیسکو، F، پاناسونیک، تی پی لینک، لینک سیس، ایسوس، IBM ،HP و فیسبوک و آمازون، با این کمپانی بزرگ ژاپنی-بین‌المللی همکاری استراتژیک دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند محصولات ترندمیکرو را به صورت معتبر با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]