اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980531397596094

بدافزارهایی که 8 میلیون کاربر اندرویدی را آلوده کردند از گوگل پلی حذف شدند

حذف 85 برنامه اندرویدی آلوده از گوگل پلی

کد: 13980531397596094

http://bit.ly/2KSWjen

، تهران , (اخبار رسمی): با گزارش کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) حدود 85 برنامه اندرویدی آلوده از فروشگاه گوگل پلی ( مارکت رسمی گوگل ) حذف شدند.

حذف 85 برنامه اندرویدی آلوده از گوگل پلی با گزارش ترندمیکرو
آنتی ویروس های ترندمیکرو ( پی سی سیلین )
به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، با گزارش کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( Trend Micro ) حدود 85 برنامه اندرویدی آلوده از فروشگاه گوگل پلی ( مارکت رسمی گوگل ) حذف شدند.
 
هم اکنون بیش از 1 میلیون برنامه در مارکت گوگل ( Google Play ) حضور دارند و برنامه‌های حذف شده عمدتآ برنامه‌های تبلیغ افزار بودند که به صورت مخفی اقدام به نمایش تبلیغات برای کاربر می‌کردند.
 
آنتی ویروس‌ شرکت ترندمیکرو این برنامه‌ها را با نام AndroidOS_Hidenad.HRXH شناسایی و حذف می‌کند.
 
اکثر برنامه‌هایی که توسط  ترندمیکرو شناسایی شدند در ظاهر برنامه‌های ویرایش عکس و بازی در گوگل پلی ثبت شده بودند و حدود 8 میلیون بار توسط کاربران دانلود شده بودند.
 
از جمله برنامه‌های حذف شده از مارکت رسمی گوگل می‌توان به برنامه‌های blur photo editor، Color House2019 و Background Replacement  اشاره کرد.
 
این برنامه‌ها به صورت هوشمند براساس شناسایی رفتار کاربر اقدام به نمایش تبلیغات و آگهی ناخواسته می‌کردند.
 
شرکت ترندمیکرو یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود ( ابری ) در دنیاست و رقابت نزدیکی با دیگر شرکت‌های امنیتی از جمله سایمنتک ( Symantec ) دارد.
 
ده‌ها غول فناوری از جمله سیسکو، زیمنس، F5 , پاناسونیک، ایسوس، لینک سیس، آمازون، فیس بوک ، Vmware و IBM از شرکای استراتژیک این شرکت مطرح ژاپنی هستند.
 
نسخه‌های اصلی و معتبر محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]