اطلاعات تماس
  • تماس با ما و مشاوره ی رایگان : 02636109450 یا 02636109406 یا 09356446775 یا 091234*****
  • we*******@gmail.com
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806013977712699

وردپرس چیست؟

وردپرس چیست و چرا یکی از بهترین سیستم‌ها است؟

کد: 139806013977712699

http://bit.ly/31ZjCZw

، (اخبار رسمی): در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وردپرس و داستان تشکیل آن ارائه شده است.

وردپرس چیست . چرا یکی از بهترین سیستم ها می باشد؟
مت مولنوگ بنیان گذار وردپرس

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سایت ساز و فروشگاه ساز حرفه‌ای و قدرتمند است که به وسیله آن می‌توان طیف بسیار گسترده‌ای از انواع سایت‌ها را ساخت. فرقی ندارد یک سایت شرکتی، خبری، طراحی سایت فروشگاهی و… باشد به وسیله این سیستم می‌توان هر نوع سایتی را طراحی کرد و هر گونه ویژگی یا امکاناتی که نیاز است را پیاده‌سازی کرد.

داستان کلی پیدایش وردپرس

داستان پیدایش وردپرس از ۲۷ مه ۲۰۰۳ شروع شد. در این زمان مت مولنوگ تصمیم گرفت که با زبان php شروع به ساخت این سیستم کند، آقای مولنوگ برای تمامی افرادی که با وردپرس کار می‌کنند و یا یک سایت وردپرسی داشته‌اند فرد بزرگ و عزیزی به حساب می‌آید زیرا ویباعث آن شده که برای تمامی افراد یک تجربه جذاب و لذت بخش کار با یک سایت وردپرسی زیبا و قدرتمند به وجود آید.

در سال ۲۰۰۴ رقیب وردپرس یعنی مووبل تصمیم گرفت که قیمت‌های خود را تغییر ( افزایش دهد ) دهد ، همین نکته باعث آن شد که طیف زیادی از کاربران به دنبال سیستمی جایزگزین برای مووبل باشند و در این زمان بود که وردپرس توانست از این فرصت بهترین استفاده را ببرد و استفاده کنندگان زیادتری را پیدا کرد و این آغازی بر موفقیت‌های  وردپرس بود.

وردپرس سیستمی منعطف

طراحان سایت‌های وردپرسی می‌توانند سایت‌های خود را به ۲ روش طراحی کنند :

۱. طراحی با قالب‌های وردپرس
۲. طراحی با برنامه نویسی جداگانه

اول : با توجه به وجود قالب‌های بسیار گسترده و متنوع می‌توان یک قالب حرفه‌ای و قدرتمند وردپرس را انتخاب کرده و شروع به ساخت سایت مد نظر کرد البته  قالب‌های حرفه‌ای تنظیمات بسیار گسترده‌ای مثل تعریف انواع صفحه‌های مختلف، کار با صفحه سازها، اضافه کردن انواع ویژگی‌های متفاوت و تعریف صفحات مختلف متناسب با ظاهر دلخواه را دارند و از همین جهت برای طراحی انواعی از سایت‌ها بسیار مناسب هستند.

دوم : طراح سایت سعی می‌کند با زبان‌های html و css و همچنین با زبان کد نویسی php و بهره بردن از امکانات موتور وردپرس شروع به طراحی سایت مورد نظر کند و به این ترتیب در روش دوم سایت به وسیله کد نویسی جداگانه برنامه نویس ساخته می‌شود. زبان وردپرس تا اکنون واقعا گسترش پیدا کرده و افرادی که قصد دارند مهارت‌های کد نویسی را برای طراحی سایت یاد بگیرند یکی از بهترین سیستم‌ها دقیقا همین سیستم وردپرس است.

افزونه‌های متفاوت با قابلیت اضافه کردن انواع مختلفی از ویژگی‌های متفاوت

سیستم مدیریت محتوا وردپرس مزیت‌های بسیار زیادی دارد و یکی از این مزیت‌ها وجود افزونه‌های بسیار زیاد و متنوع برای اضافه کردن انواع مختلفی از ویژگی‍‌ها به سایت است. به این ترتیب می‌توان با اضافه کردن افزونه‌های مختلف و هماهنگ کردن آنها با هم امکاناتی بسیار حرفه‌ای و قدرتمند را در یک سایت وردپرسی به وجود آورد، امکاناتی که اگر قرار باشد با کد نویسی اختصاصی پیاده سازی شود به زمان بسیار بسیار زیادی برای پیاده سازی نیاز دارد.

وردپرس بهتر است یا یا سایت سازها؟

طبیعتا وردپرس ! زیرا هم اکنون وردپرستوسط هزاران نفر در سراسر دنیا در حال توسعه دادن و پیشرفت است و مدام بروزرسانی می‌شود. مشخص است که با ارائه اپدیت‌های متوالی، در حال پیشرفت و ترقی برای تبدیل شدن به یک سیستم بی نقض تر حرکت می‌کند و همچنین وجود افزونه‌های بسیار زیاد، قابلیت سئو مناسب، وجود قالب‌های متنوع باعث آن شده که طراحی سایت وردپرس به یک مزیت بی نظیر تبدیل شود.

محبوبیت وردپرس 

ر حال حاضر حدود یک سوم سایت‌های سراسر اینترنت با وردپرس طراحی شده‌اند  ( حدود ۳۳ درصد ) این نکته محبوبیت این سیستم را بیش تر از قبل اثبات می‌کند، در سراسر اینترنت چه برای طراحی سایت فروشگاهی و یا طراحی انواع مختلفی از سایت‌ها از این سیستم مدیریت محتوا استفاده شده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم وردپرس می‌توانند به سایت شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا به آدرس www.webtra.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا

سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با یک تیم قدرتمند شروع کردیم ان زمان تنها خدمات تیم ما طراحی وب سایت بود ، تمام تلاش ما طراحی وب سایت هایی با بهترین و قدرتمند ترین متریال ان موقع بود ، از سال ۱۳۹۰ خدمات سئو و بهینه سازی هم به ان اضافه شد و شروع به انجام دادن سئوی حرفه ای سایت های مشتریانمان کردیم در اواخر سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت به صورت بین المللی با نام netexir.com کردیم ، اقدامی که کمتر شرکتی در ایران انجام داده و شاید ما اولین شرکت بین المللی در حوزه ی طراحی سایت و سئو هستیم ، تا امروز علاوه بر پروژه های زیادی که در ایران انجام داده ایم با شرکت های درکشور های امریکا ، کانادا ، استرالیا همکاری داشته ایم ، به ما اطمینان کنید.

اطلاعات تماس
  • تماس با ما و مشاوره ی رایگان : 02636109450 یا 02636109406 یا 09356446775 یا 091234*****
  • we*******@gmail.com
[نمایش اطلاعات]