اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806013977912934

آژانس دیجیتال برندینگ و مارکتینگ امپریال برند

امپریال برند فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ

کد: 139806013977912934

http://bit.ly/2ZMMBhE

، تهران , (اخبار رسمی): تیم امپریال برند با حضور اساتید و نخبگان، کارشناسان با تجربه و مشاوران حرفه‌ای در کنار علاقه مندان است تا مسیر نادرست را شناسایی کند و راه صحیح و دقیق کسب‌وکار را روشن سازد. این مجموعه در تلاش است تا نام برند را در عمق ذهن مخاطب ماندگار کند.

چگونه امپریال برند به یکی از تاثیر گذاران صنعت خویش نبدیل شد
امپریال برند فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ

داستان این کسب‌وکار دقیقاً از جایی شروع شد که تصمیم گرفت عارضه‌هایی که سال‌ها خود این مجموعه با آن در دنیای دیجیتال رو به رو بوده است را حل کند.

تصمیم درست آن زمان، برای رهایی از چالش‌ها، آشنایی با قوانین و راهکارهای موفقیت و دستیابی به آن‌ها بود. با این توانایی موفق به یاری رساندن به اشخاصی مانند خود شد.

امروزه، بازاریابی و برندینگ، مانند عبور از یک خیابان دوطرفه است، همان‌طور که رفتار مصرف‌کننده رصد می‌شود، مردم نیز رفتار افراد را با خود مشاهده می‌کنند. آن‌ها کاملاً افراد را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند که آیا می‌توانند به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند؟

بر همین اساس این مجموعه سعی دارد با جمعی از نخبگان و اساتید حوزۀ کسب‌وکار ایران و همکاران برون‌مرزی خود، برای به‌روز شدن اطلاعات طبق استانداردهای روز دنیا، قدمی محکم برای سرافرازی پرچم سه رنگ کسب‌وکارهای ایرانی بردارد.

برخی از خدمات امپریال برند عبارت است از:

1- طراحی کسب و کار دیجیتال 360 درجه شما

2- طراحی سایت و طراحی صفحات وب به صورت کاملاً خلاقانه و بر اساس المانهای هویت برند

3- اجرای بهینه سازی اصولی برای موتورهای جستجو (سئو)

4- طراحی کمپینهای تبلیغاتی ( ساخت تیزر و دیگر فاکتورهای بصری)

5- ساخت کمپین‌های بازاریابی

6- مشاوره بازاریابی و برندینگ

7- طراحی و ساخت شعار و وعده‌های برند

8- بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های مبتی بر وایرال شدن و ایجاد آگاهی از برند 

9- آموزش اصول دیجیتال مارکتینگ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امپریال برند

تیم قدرتمند امپریال برند با حضور اساتید و نخبگان، کارشناسان با تجربه و مشاوران حرفه‌ای در کنار شما، مسیر نادرست را شناسایی می‌کند و راه صحیح و دقیق کسب‌وکار را برایتان روشن می‌سازد. همراهی ما، برند شما را در عمق ذهن مخاطب ماندگار می‌کند. داستان کسب‌وکار ما دقیقاً از جایی شکل گرفت که عارضه‌هایی که سال‌ها خودمان با آن‌ها روبه‌رو بوده‌ایم، داستان حضور در دنیای دیجیتال را آن‌قدر پیچیده می‌کرد که احساس می‌کردیم، هرلحظه وارد دهان کوسه‌ای خطرناک می‌ویم. تصمیم درست آن زمان، برای رهایی از چالش‌ها، آشنایی با قوانین و راهکارهای موفقیت و دستیابی به آن‌ها بود. با این توانایی موفق به یاری رساندن به اشخاصی مانند خودمان شدیم. با این گنج ارزشمند، حضور در دنیای تجارت، در حین پیچیدگی بسیار شفاف شده است. امروزه، بازاریابی و برندینگ، مانند عبور از یک خیابان دوطرفه است، همان‌طور که شما رفتار مصرف‌کننده را رصد می‌کنید، مردم نیز رفتار شما را با خودشان مشاهده می‌نمایند. آن‌ها کاملاً شما را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند که آیا می‌توانید به وعده‌هایی که داده‌اید عمل نمایید یا آیا شما همانی هستید که می‌گویید؟ و هیچ چاره‌ای به‌جز این نیست که همان باشید که هستید. بر همین اساس ما سعی کردیم، با جمعی از نخبگان و اساتید حوزۀ کسب‌وکار ایران و همکاران برون‌مرزی خود، برای به‌روز شدن اطلاعات طبق استانداردهای روز دنیا، قدمی محکم برای سرافرازی پرچم سه رنگ کسب‌وکارهای ایرانی برداریم. ما برای در کنار شما قرار گرفتن، استانداردهای طلایی داریم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]