اطلاعات تماس
  • 05137238878 093612*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023979010968

راهنمای خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان پایه اول ابتدائی

کد: 139806023979010968

http://bit.ly/320lBN7

، (اخبار رسمی): در ادامه چندین نکته‌ی مهم که لازم است قبل از خرید لوازم التحریر والدین آن را در نظر داشته باشند، ارائه شده است.

یکی از مهم ترین موضوعات در اویل مهر، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان و محصلان است. این میل و رغبت برای خرید لوازم التحریر برای والدینی که دانش آموز کلاس اولی دارند بیشتر است. آنها هیجان زیادی برای تهیه اولین لوازم التحریر را دارند.

اما قبل از اینکه با موجی از انواع لوازم التحریر و نوشت افزار رنگارنگ روبرو شوند و آغاز به خرید کنند بهتر است مطالبی که اینجا آمده است را بررسی کنند.

در خرید لوازم التحریر همیشه باید در نظر داشت که کودکان مهارت دست ورزی کاملی ندارند، یعنی کنترل صفحات و برگه‌های دفتر برای آنها کمی مشکل است  پس دفتر مناسب برای آنها تهیه شود. اصولا دفترهای ته چسب ( نوع وصل شدن برگه‌ها با هم با چسب است ) مناسب تر از نوع منگنه‌ای و دوخت دار است زیرا کودکان در هنگام نوشتن نمی‌توانند تمرکز لازم داشته و برگه‌هایی که با منگنه و فنر متصل باشند از هم جدا می‌شوند.

دفترهای مشق فنری نیز باید با دقت انتخاب شوند. نحوه اتصال برگه‌ها و نوع استقامت انها مهم است. هنگامی که دانش آموز کلاس اولی می‌خواهد بنویسد فشار دست او زیادتر از دانش آموزان دیگر پایه‌ها ( پایه بالاتر ) است لذا دفترهایی با برگه‌های نازک و بی کیفیت و خطوط کم رنگ تمرکز و دقت او را کم می‌کند و میل به نوشتن را در او می‌کاهد. پس نوع برگه‌های دفتر باید محکم، سفید و دارای خط‌های واضح باشند.

برای دانش آموز کلاس اولی بهتر است مداد تهیه شود تا اتود و مداد فشنگی و .... زیرا اتود و مداد فشگی دارای نوک باریک است و کنترل آن برای نوآموز کلاس اولی مشکل است. شکستن متوالی و پشت سر هم نوک اتود و مداد فشاری و.. سبب بی حوصلگی و بی دقتی نوآموز خواهد شد .

مداد مشکی و قرمز پررنگ خریداری شود و بهترین حالت این است که این مداد شش ضلعی باشد. مدادهای کاملا گرد در دست کودکان سر می‌خورند. مدادهای گرد در دست نوآموزان پایه اولی سر می‌خورد و تعادل نوشتن را از او می‌گیرد.

یکی از موارد پر کاربرد و پر مصرف برای نوآموزان پاک کن است. نه از این لحاظ که استفاده بالایی دارد، بلکه از این جهت که نوآموزان به شدت آن را گم می‌کنند. بنابراین  پاک کن های مناسب قیمت و کاملا پاک کننده خریداری شود. کودکان کلاس اولی زیاد پاک کن گم می‌کنند و کمی طبیعی است . 

نهایتا، در خرید برای نوآموزان پایه اول کیفیت را و سپس قیمت را در اولویت باید قرار داد تا نوآموزان این پایه را با خوشی و شادی شروع کنند و به اتمام برسانند.

نوآموزانی نیز هستند که والدین آنها نمی‌توانند این خواسته را از نظر مالی برآورده کنند و افراد دیگری می‌توانند برای آنها این اقلام را تهیه کنند تا آنها نیز مانند کودکان دیگر شاد باشند و میل و رغبت به آموختن در آنها بیشتر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرتی کالا

فروشگاه آرتی کالا ، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است . تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا " پرداخت هنگام تحویل کالا " محصولات خود را سفارش دهند.

اطلاعات تماس
  • 05137238878 093612*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش