اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023982012947

دوره آموزش plc و آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی برق

کد: 139806023982012947

http://bit.ly/322MGPW

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره‌های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق است. این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش‌های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه‌های مجهز خود برگزار می‌کند.

دوره آموزش plc و آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع آموزشی برق
آموزش پی ال سی مجتمع آموزشی برق

رشته‌های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش دوربین مداربسته ،آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب درب‌های اتوماتیک و چندین رشته برقی پرکاربرد دیگر که تماما توسط اساتیدی که خود دارای تجربه عملی در صنعت برق، الکترونیک و اتوماسیون هستند تدریس می‌شوند.

کارآموزان مشتاق به شرکت در این دوره‌ها پس از اتمام دوره آموزشی خود به راحتی می‌توانند وارد بازار کار شوند و بدون هیچ دغدغه‌ای حرفه خود را فرا گیرند.

پرطرفدارترین رشته‌های آموزشی در این آموزشگاه رشته‌های زیر است:

  •  آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی برق
  • آموزش plc مجتمع آموزشی برق
  • آموزش برق ساختمان مجتمع آموزشی برق
  • آموزش سیم پیچی موتور مجتمع آموزشی برق

1- آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی برق

آموزش تعمیرات موبایل مجتمع آموزشی برق در کارگاه تخصصی موبایل و تحت نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود. این دوره شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل است. هنرجویان در این دوره آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل را فراگرفته و می‌توانند پس از آموزش وارد بازار کار تعمیرات شوند. مجتمع آموزشی برق تلاش کرده تا ضمن اخذ کمترین هزینه و بیشترین خدمات برای کارآموزان، بالاترین کیفیت آموزشی را ارائه کند. کلاس‌های آموزش تعمیرات موبایل با تعداد کم و در زمان‌های مناسب کارآموزان برگزار می‌شود. 

2- آموزش plc مجتمع آموزشی برق

آموزش PLC مجتمع آموزشی برق شامل آموزش plc درجه 1 و درجه 2 است که در آموزش پی ال سی درجه 2 به سرفصل‌های جامعی از پی ال سی لوگو و سری 300 و 400 زیمنس اشاره دارد. این دوره به صورت کاملا عملی با نصب و برنامه ریزی این سری از PLCها اشاره دارد و در آموزش plc درجه 1 دوره تکمیلی و پیشرفته برای پی ال سی‌های زیمنس برگزار می‌شود. برای شرکت در این دوره هنرجویان ابتدا با مفاهیم پایه و اساسی آشنا می‌شوند و سپس وارد مباحث تکمیلی خواهند شد. این دوره به صورت عملی و تحت نظر اساتید مجرب در مجتمع آموزشی برق برگزار می شود و خروجی کارگاه به صورت 100 درصد برای تمام هنرجویان مشتاق تضمین می‌شود. 

3- آموزش برق ساختمان مجتمع آموزشی برق

آموزش برق ساختمان درجه 2 مجتمع آموزشی برق پایه‌ای برای یادگیری سیم کشی و نصب تجهیزات برق ساختمان است. در این دوره آموزشی هنرجویان به صورت تخصصی نصب تجهیزات ساختمانی را در کارگاه مجهز مجتمع آموزشی برق تهران تحت نظر اساتید با تجربه انجام خواهند داد و در پایان دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای را دریافت خواهند کرد. 

4- آموزش سیم پیچی موتور مجتمع آموزشی برق

آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی مجتمع آموزشی برق در کارگاه تخصصی و کاملا عملی برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی به سیم پیچی استاتور و روتور الکتروموتورهای تکفاز و سه فاز پرداخته شده و تمامی مراحل عایق کاری تا سیم پیچی و راه اندازی موتورهای الکتریکی به صورت عملی توسط خود هنرجویان انجام می‌پذیرد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده دوره‌های دیگر مجتمع آموزشی برق به سایت مجتمع آموزشی برق به ادرس amoozeshbargh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع آموزشی برق

مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره های آموزش تخصصی برق، الکترونیک و ابزار دقیق می باشد. این موسسه با تکیه بر کادر مجرب و باتجربه خود آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی در کارگاه های مجهز خود برگزار می کند. رشته های آموزشی عبارتند از آموزش تابلو برق صنعتی، آموزش plc، آموزش برق ساختمان درجه 2، آموزش برق ساختمان درجه 1، آموزش هوشمند سازی ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش طراحی و ساخت بردهای الکترونیک، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش دوربین مداربسته ،آموزش نصب اعلام حریق، آموزش نصب دربهای اتوماتیک و چندین رشته برقی پرکاربرد دیگر که تماما توسط اساتیدی که خود دارای تجربه عملی در صنعت برق، الکترونیک و اتوماسیون هستند تدریس می شوند. کارآموزان مشتاق به شرکت در این دوره ها پس از اتمام دوره آموزشی خود به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند و بدون هیچ دغدغه ای حرفه خود را پیش گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش