اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806023983312935

گرانول پلاستیک چیست و چگونه تولید می‌شود؟

کد: 139806023983312935

http://bit.ly/327k8Vv

، تهران , (اخبار رسمی): از آنجایی که سالانه ضایعات پلاستیک زیادی در سطح کشور تولید می‌شود، لازم و ضروری است که این ضایعات را بازیافت و از آنها مجدد استفاده کرد.

گرانول پلاستیک چیست ؟ تولید گرانول پلاستیک چگونه است؟
گرانول پلاستیک چیست و چگونه تولید می‌شود؟

نم‌یتوان گفت که گرانول پلاستیک نام پلیمر خاصی است، در حقیقت گرانول پلاستیک از پلیمر و ضایعات پلاستیک ساخته می‌شود و برای استفاده از باید آن را ذوب کرد و سپس شکل داد تا بتوان قطعات جدیدی را ساخت.

برای تولید گرانول نیاز است که در ابتدا ضایعات پلیمر را در دستگاه بازیافت پلاستیک ریخت، دستگاه‌های بازیافت دارای بخشی به نام اکسترودر هستند که مانند یک چرخ گوشت عمل می‌کند و می‌تواند پلاستیک وارد شده را ذوب کند، در سر این قطعه یک کاتر وجود دارد که پلاستیک ذوب شده را برش می‌زند و به تکه‌های ریزی تبدیل می‌کند، به این تکه‌های ریز گرانول پلاستیک گفته می‌شود. 

کاربرد گرانول پلاستیک

از آنجایی که سالانه ضایعات پلاستیک زیادی در سطح کشور تولید می‌شود، لازم و ضروری است که این ضایعات را بازیافت و استفاده مجدد کرد تا تولید کنندگان قادر باشند که از آنها مجددا استفاده کنند.

یکی از دلایلی که این امر اهمیت خیلی زیادی دارد استفاده از پلاستیک‌های فرسوده و دپو شده که روز به روز به حجم انها اضافه می‌شود است. با استفاده مجدد از این پلاستیک‌ها می‌توان در تولیدات صرفه جویی و همچنین کمک شایانی به محیط زیست کرد.

از گرانول در ساخت قطعات ماشین آلات و قطعاتی که برای تولید آنها نیازی به مواد اولیه دست اول نیست. می‌توان استفاده کرد تا هزینه تولید قطعات کمتر شود و تولید کنندگان بیشتری رو به استفاده از این قطعات بیاورند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلیمرمال

پلیمرمال بزرگترین مرجع پلیمر در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار