اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806224036012935

رونمایی از سایت پلیمرمال بازار فروش آنلاین پلیمر در ایران

کد: 139806224036012935

http://bit.ly/32NqWrL

، تهران , (اخبار رسمی): همانگونه که از نام این وبسایت مشخص است، این وبسایت یک مرکز تجاری آنلاین در حوزه پلیمر است که کاربران را قادر می‌سازد تا محصولات خود را به صورت آنلاین در آن به فروش برسانند.

رونمایی از سایت پلیمرمال بازار فروش آنلاین پلیمر در ایران
شرکت پلیمرمال

به گزارش سایت وبسایت پلیمر مال یک مرکز تجاری آنلاین است که کاربران می‌‌توانند محصولات خود را به صورت آنلاین در آن به فروش برسانند. همچنین در این وب اپلیکیشن، خریداران محصولات می‌توانند قیمت‌ها و مشخصلات محصولات مختلف سایت‌های مختلف را مقایسه کنند تا خریدی آسان و هوشمندانه داشته باشند.

مدیر ارشد این وب اپلیکیشن در رابطه با ضرورت‌ها و دلایل اصلی راه اندازی این وب‌سایت گفت: «ضرورت راه اندازی وبسایت پلیمر مال عدم وجود پلتفرم خرید و فروش آنلاین تمامی محصولات پلیمری بوده است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «تلاش تیم پلیمرمال بر آن است تا با ایجاد فضایی سالم و شفاف، علاوه‌ بر این که کالاهای مورد نظر خریداران را تامین کند، سبب رونق کسب و کارهای مختلف در صنعت پلیمر شود و در نهایت، سهمی هر چند کوچک در رونق و پیشرفت این صنعت در کشورمان داشته باشد.»

گفتنی است پلیمرمال، به مناسبت این رونمایی، اقدام به برگذاری مسابقات آنلاین با جوایز نفیس کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پلیمرمال به آدرس polymermall.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلیمرمال

پلیمرمال بزرگترین مرجع پلیمر در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]