اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980603398470134

لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

کد: 13980603398470134

http://bit.ly/2ZGfaxp

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که در بخش مکانیکال پروژه‌های ساختمانی و صنعتی فعالیت کرده‌اند حتما تاکنون با نام لرزه گیر لاستیکی فلنجدار و معتبرترین تولیدکننده داخلی آن یعنی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران برخورد کرده‌اند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران آمده است.

لرزه گیر های لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران
لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران
لرزه گیر های لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران
لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

شروع به فعالیت شرکت ارتعاشات صنعتی ایران سال ۱۳۴۸ بود. این شرکت تا سال ۱۳۷۵ که کارخانه فعلی آن افتتاح شد، لرزه گیرهای لاستیکی با برند ارتعاشات و اتصالات آکاردئونی یا اکسپنشن جویت با برند تنش تولید می‌کرد و از سال ۱۳۷۵ با افتتاح کارخانه اصلی خود شروع به تولید محصولات خود با برند ارتعاشات صنعتی ایران کرد.

اصلی ترین محصول تولیدی این کارخانه لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار است. این نوع لرزه گیرها بیشتر در محل اتصال سیستم لوله کشی به تجهیزاتی که تولید ارتعاش دارند مثل محل اتصال سیستم لوله کشی با پمپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه سیال‌های مختلفی ممکن است از این نوع لرزه گیر های لاستیکی فلنجدار عبور کنند و با توجه به ماهیت شیمیایی سیالات این نوع لرزه گیرها از پلیمرهای مختلفی تولید می‌شوند و به جهت سهولت در انتخاب لرزه گیر با پلیمر مناسب، شرکت ارتعاشات صنعتی ایران نسبت به رنگبندی این نوع لرزه گیرها برای سیالات مختلف اقدام کرده است که این رنگبندی بوسیله یک علامت بیضی روی بدنه پلیمری لرزه گیر قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است این دسته بندی بوسیله رنگ به غیر از اینکه نشان دهنده سیال مناسب برای لرزه گیر باشد، نشان دهنده دما و فشار کاری مناسب برای لرزه گیر لاستیکی فلنجدار نیز است. دسته بندی این نوع لرزه گیرها به صورت زیر است:

الف ) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ زرد، جهت نصب در سیستم سیالات غیر خوردنده مثل آب و قابلیت تحمل فشار ۱۰ بار و دمای ۶۰ درجه سانتیگراد ( مناسب جهت سیستم های تهویه مطبوع )

ب) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ آبی، جهت نصب در سیستم سیالات غیر خورنده مثل آب و قابلیت تحمل فشار ۱۶ بار و دمای ۶۰ درجه سانتیگراد

ج) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ قرمز، جهت نصب در سیستم سیالات غیر خورنده مثل آب و قابلیت تحمل فشار ۱۰ بار و دمای ۹۰ درجه سانتیگراد

د) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ قرمز و آبی، جهت نصب در سیستم سیالات غیر خورنده مثل آب و قابلیت تحمل فشار ۱۶ بار و دمای ۹۰ درجه سانتیگراد

ح) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ سبز، جهت نصب در سیستم سیالات اسیدی و بازی  و قابلیت تحمل فشار ۱۰ بار و دمای ۶۰ درجه سانتیگراد

خ) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ سفید، جهت نصب در سیستم سیالات بهداشتی مثل آب آشامیدنی و قابلیت تحمل فشار ۱۰ بار و دمای ۶۰ درجه سانتیگراد

چ) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ قهوه‌ای، جهت نصب در سیستم سیالات مشتقات نفتی

ع) لرزه گیر لاستیکی فلنجدار با رنگ خاکستری، جهت نصب در سیستم هوای فشرده

لرزه گیر‌های لاستیکی فلنجدار تولیدی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران بصورت روتین از سایز 1.1/4 اینچ تا ۱۲ اینچ تولید می‌شود و برای سایزهای بالاتر بصورت سفارشی تولید می‌شود.

لرزه گیرهای فوق تماما از نوع فلنجدار وده و نکته مهمی که در انتخاب این نوع لرزه گیرها لازم است رعایت شود، انتخاب فلنج جوشی مناسب است، به این صورت که فشارها و دماهای ذکر شده در دسته بندی لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران، مربوط به پلیمر لرزه گیرها است و ربطی به فلنج متصل به لرزه گیر ندارد.

بطور مثال لرزه گیر لاستیکی قرمز بصورت روتین با دو نوع فلنج جوشی ۱۰ بار و فلنج جوشی کلاس ۱۵۰ تولید می‌شود و لازم است هنگام سفارش به فشار کاری و یا کلاس کاری فلنج نصب شده روی سیستم لوله کشی، یعنی فلنجی که لازم است به لرزه گیر متصل شود دقت کرد و مطابق با آن لرزه گیر مناسب را سفارش داد.

دلیل این مورد هم این است که سوراخ کاری فلنج‌ها در فشار و کلاس‌های مختلف متفاوت است و بطور مثال سوراخ کاری فلنج ۱۰ بار با فلنج کلاس ۱۵۰ متفاوت است و به یکدیگر متصل نمی‌شوند.

مورد دیگر در خصوص لرزه گیر لاستیکی فلنجدار تولیدی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران این است که این شرکت لرزه گیرهای فوق را در دو مدل بلادری و آصا تولید می‌کند.

لرزه گیر لاستیکی فلنجدار بلادری تولیدات قدیمی‌تر این شرکت است که فاصله بین دو فلنج از سایز 1.1/4 اینج تا ۱۰ اینچ متفاوت است و از عدد ۹۵ میلیمتر در سایز 1.1/4 اینچ تا ۱۲۹ میلیمتر در سایز ۱۰ اینچ متفاوت است.

لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار آصا تولید جدیدتر شرکت ارتعاشات صنعتی ایران است که فاصله دو فلنج ( یعنی ارتفاع کلی لرزه گیر ) در تمامی سایزها ثابت و برابر با ۱۳۰ میلیمتر است.

افراد می‌توانند جهت سفارش لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار شرکت ارتعاشات صنعتی ایران به لیست قیمت لرزه گیرهای لاستیکی فلنجدار در سایت پایپ کالا مراجعه کنند. پایپ کالا به عنوان تامین کننده لوله و اتصالات تاسیساتی آماده همکاری با پروژه‌ها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار