اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980603398490134

لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه را چگونه تامین کنیم؟

کد: 13980603398490134

http://bit.ly/2ZJGvys

، تهران , (اخبار رسمی): بخش بازرگانی شرکت‌ها، پروژه‌ها و یا حتی افرادی که برای ساختمان و ویلای شخصی خود قصد خرید لوله و اتصالات فلزی دارند، می‌توانند از محصولا ارائه شده توسط پایپ کالا استفاده کنند.

لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه را چگونه تامین کنیم؟
لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه را چگونه تامین کنیم؟
لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه را چگونه تامین کنیم؟
لوله و اتصالات مورد نیاز پروژه را چگونه تامین کنیم؟

هنگامی که یک پروژه ساختمانی، صنعتی، آب و فاضلاب، بیمارستانی و... هدف گذاری می‌شود، در مرحله اول اسکلت ساختمان ساخته شده و دیوارچینی می‌شود، در مرحله بعدی نوبت به تاسیسات و موتورخانه می‌رسد که خرید این بخش از ساختمان مربوط به لوله و اتصالات خواهد بود. داشتن یک منبع قیمتی مطمئن و در دسترس می‌تواند کار را برای مسئول خرید راحت کند. پایپ کالا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی فروش لوله و اتصالات فلزی سعی بر ارائه خدمات مفیدی دارد. در ادامه روند کار پایپ کالا آمده است.

روند خرید لوله و اتصالات پروژه‌ها

بعد از دیوارچینی یک پروژه نوبت به خرید لوله و اتصالات موتورخانه و تاسیسات می‌رسد. حال صورتی از اقلام مورد نیاز که شامل لوله و اتصالات، شیرآلات، لرزه گیر، فلنج جوشی و... به دست بازرگانی پروژه می‌رسد. مدیر بازرگانی لازم است با استعلام قیمت لوله و اتصالات از چندین شرکت و فروشگاه از قیمت‌ها مطلع شود و نیاز به سپری کردن وقت زیادی دارد تا بتواند چندین استعلام قیمت را فراهم کند. اما اگر بتواند از داخل دفتر کار و با کامپیوتر شخصی خود پیش فاکتور لوله و اتصالات را تهیه کند، بسیار راحت‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود.

پایپ کالا اولین فروشگاه اینترنتی است که منتشر کننده لیست قیمت به روز لوله مانیسمان و اتصالات فلزی است و مهم تر از آن در سایت پایپ کالا امکان دریافت پیش فاکتور آنلاین وجود دراد. مخاطبان سایت پایپ کالا می‌توانند به نام خود یا نام شرکت خود پیش فاکتوری از تمام اقلام تاسیساتی و پایپینگی مورد نیاز پروژه خود را ثبت کنند و به صورت فایل PDF و یا چاپی دریافت کنند.

اطلاعات فنی لوله و اتصالات

برخی پروژه‌ها نگران از عدم توانایی برای خرید طبق لیست ارسالی از طرف بخش مهندسی هستند، زیرا در بخش‌هایی از پروژه نیاز به خریدهای دقیق و طبق نظر بخش مهندسی است. به عنوان مثال برای خرید لوله و اتصالات بخش بخار لازم است از آلیاژ خاص با توجه به دما و فشار طراحی استفاده شود. پایپ کالا با درج مشخصات فنی کامل محصولات خود در پیش فاکتور صادر شده جای هیچگونه شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد.

بدین صورت هنگامی که خرید از پایپ کالا انجام شود هیچ گونه مغایرتی در پیش فاکتور صادر شده و بار ارسالی به پروژه وجود نخواهد داشت.

الزام خرید لوله و اتصالات از پایپ کالا

بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌ها بعد از ارسال پیش فاکتور می‌خواهند که حتما مخاطب را ملزم به خرید از خود کنند اما در پایپ کالا چنین روشی مرسوم نیست و مخاطب و مشتری می‌توانند با آزادی عمل از سایت پایپ کالا پیش فاکتور تهیه کنند و  سپس با مقایسه با چندین مرجع دیگر اقدام به تصمیم گیری برای خرید کنند. پایپ کالا با اطمینان از لیست قیمت بروز و اطلاعات فنی خود مخاطب را در انتخاب مرجع خرید خود آزاد می‌گذارد و از هیچ گونه تلاشی برای کمک به مخاطب دریغ نخواهد کرد، حتی اگر خرید از مرکزی غیر از پایپ کالا انجام شود.

لیست قیمت بروز لوله و اتصالات در پایپ کالا

بسیاری از همکاران و سایت‌های فروشگاهی اقدام به بروز رسانی قیمت لوله و اتصالات نمی‌کنند و این موضوع می‌تواند مخاطبین را برای اطمینان از پیش فاکتور دریافتی مردد کند. پایپ کالا با شعار ارائه پیش فاکتور آنلاین و بروز، خود را برای ارائه اطلاعات درست و بروز به مخاطبان ملزم می‌داند. از این رو بخش بازرگانی سایت پایپ کالا همواره در تلاش برای بروز رسانی قیمت است و همواره قیمتی که در سایت پایپ کالا مشاهده می‌شود، قیمت اصلی است.

توانایی‌های پایپ کالا در تامین اقلام

پایپ کالا با انجام واردات در حوزه لوله و اتصالات و همچنین اخذ نمایندگی رسمی فروش از تولیدکنندگان داخلی قادر به تامین صفرتا صد اقلام پایپینگی و تاسیساتی مورد نیاز پروژه است برخی از واردات و نمایندگی‌های پایپ کالا عبارتند از :

  1. اتصالات مانیسمان بنکن (BENKAN)
  2. واردات لوله مانیسمان چینی و اروپایی
  3. لرزه گیرهای لاستیکی فلنج دار ارتعاشات صنعتی ایران
  4. شیرآلات چدنی میراب
  5. واردات فلنج جوشی ملسی (Melesi)

علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از لیست قیمت لوله و اتصالات و سایر محصولات به سایت پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com مراجعه و یا با تلفن‌های 021-55696808-9  تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار