اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806033985812126

معرفی دوربین‌های ریز بی سیم

کد: 139806033985812126

http://bit.ly/322lCQH

، تهران , (اخبار رسمی): این مدل دوربین‌ها به علت ریز بودن به دوربین مخفی ریز بی سیم معروف هستند.دوربین ریز بی سیم به صورت نامحسوس قابل نصب است. دوربین بی سیم ریز دوربینی است که با اندازه کوچک در یک جای مخفی نصب به صورت بی سیم قابل دسترس است.

دوربین ریز بی سیم
دوربین ریز بی سیم مخفی،دوربین کوچک و ریز

دوربین ریز یا همان دوربین مخفی یک دوربین مینیاتوری است که یکی از ریزترین و کوچک ترین دوربین‌ها است. این دوربین ریز بی سیم به دلیل کوچکی در هر مکان مخفی قابل نصب است. می‌توان تصاویر را به صورت مستقیم از طریق این دوربین‌های بی سیم دریافت کرده و تماشا کرد.

اندازه این دوربین‌ها به قدری کوچک است که طول آن فقط 3 سانت و عرض و پهنای آن به بیش از 5 سانتی متر نمی‌رسد. اندازه کوچک و سبکی این دوربین ریز افراد را قادر می‌سازد تا از این دوربین‌ها در موارد بسیاری استفاده کنند.

کیفیت فیلم برداری این دوربین‌ها نسبت به اندازه آن بسیار خارق العاده است. دارای کیفیت‌های Hd,full HD و در مدل‌های گران قیمت 4k موجود است.

این دوربین‌ دارای بند محکم فلزی است که برای استفاده در محیط‌های آسیب پذیر مناسب است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوربین ریز بی سیم. و ارزان قیمت اورجینال می‌توانند به سایت این مجموعه به ادرس www.minidvpro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]