اطلاعات تماس
  • 093398*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806043987712965

حضور شرکت دانش بنیان ایده پردازان هورامان در جمع غرفه داران نمایشگاه اصفهان

کد: 139806043987712965

http://bit.ly/325NBPk

، (اخبار رسمی): پیش از هرچیز باید دید یک کسب و کار در چه موقعیتی قرار دارد، چه کالا یا خدمتی ارائه می‌دهد، چه بازاری می‌خواهد و بازار چقدر ظرفیت آن کالا یا خدمت را دارد.

شرکت دانش بنیان ایده پردازان هورامان به عنوان مجموعه‌ای فعال و توانمند در حوزه توسعه نوین کسب و کار در اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار شرکت کرد. این مجموعه پس از یک دهه تجربه با هدف توسعه کسب و کار با ارائه خدماتی همچون مشاوره، کوچینگ، برگزاری دوره‌های آموزشی، طراحی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی و خدماتی، میزبانی هاست و دامنه، تولید محتوا، سئو و غیره راهکارها و ابزارهایی نوین در اختیار استارتاپ‌ها و صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ایده پردازان هورامان در ارتباط با فعالیت‌های مشاوره و کوچینگ این مرکز اظهار کرد: «پیش از هر چیز باید دید یک کسب و کار در چه موقعیتی قرار دارد، چه کالا یا خدمتی ارائه می‌دهد، چه بازاری می‌خواهد و بازار چقدر ظرفیت آن کالا یا خدمت را دارد. ما با آنالیز یک کسب و کار و در نظر گرفتن چشم انداز و اهداف، نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها و امکانات و ملزومات، مدیران را با روش‌های علمی و نوین قدم به قدم از لحظه راه اندازی تا رسیدن به اهداف یاری می‌دهیم.»

امیر محمدی افزود: «از طرفی یکی از نیازهای صاحبان کسب و کارهای سنتی و همچنین افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر فروش و یا ارائه خدمات را دارند، همسو شدن با پیشرفت تکنولوژی و آنلاین شدن کسب و کار آنها برای استفاده از ظرفیت نامحدود فروش اینترنتی است. این حقیقت انکارناپذیر است که دیگر روش‌های سنتی بازدهی خود را از دست داده‌اند و اگر مدیران به سرعت کسب و کار خود را به سوی کسب و کاری دیجیتالی کوچ ندهند، سرمایه هایشان را از دست رفته خواهند دید. همین موضوع یک دلیل موجه بود تا ما سیستم یکپارچه فراشاپ را به بازار معرفی کنیم. این سیستم دارای cms اختصاصی بوده و توسط برنامه نویسان این مرکز طراحی شده، توسعه یافته و روز به روز امکانات جدید به صورت ماژول به این سیستم اضافه می‌شود. علاوه بر این، نسخه‌های اپلیکیشن سیستم فراشاپ به صورت native طراحی شده و از UI کاملا اختصاصی و به روز بهره مند است. لام به ذکر است سایت و اپلیکیشن فروشگاهی و خدماتی فراشاپ با یک پنل مدیریتی قدرتمند و امکانات و ماژول‌های فراوان، پاسخگوی تمامی نیازهای مدیران و صاحبان کسب و کار جهت حضور در حوزه کسب و کارهای فروشگاهی و خدماتی اینترنتی است. با داشتن این سیستم کسب وکار، در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت، با صرف هزینه‌هایی به مراتب کمتر از هزینه‌های راه اندازی یک کسب و کار سنتی، کامل ترین پکیج فروشگاهی و خدماتی آنلاین را در اختیار خواهید داشت.»

از دیگر ابزارهایی که این مجموعه در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد، ابزاری برای مدیریت هوشمند شبکه‌های اجتماعی با نام مدیریو است. از امکانات مدیریو می‌توان به مدیریت مجازی شبکه‌های اجتماعی از جمله گروه‌ها و کانال‌های تلگرام، اینستاگرام، ساخت ربات اختصاصی، ساخت ربات فروشگاهی با درگاه پرداخت اختصاصی و غیره اشاره کرد.

شرکت ایده پردازان هورامان با در اختیار داشتن تیم‌های مجرب و قدرتمند مشاوره، پشتیبانی و برنامه نویسی و با به کارگیری روش‌ها و ابزارهای نوین در حوزه کسب و کار، با پشتیبانی‌های 24 ساعته در هفت روز هفته با تمام توان در کنار مدیران و کسب و کارهایی است که به توسعه می‌اندیشند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت هورامان به ادرس hooraman.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093398*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار